21 خرداد 1392
شماره خبر: 26774

رهبر معظم انقلاب در خط مقدم خلق حماسه سیاسی

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

رهبر معظم انقلاب در خط مقدم خلق حماسه سیاسی


سپیدارآنلاین: استاندار البرز با بیان اینکه توجه دادن رهبر معظم انقلاب به خلق حماسه سیاسی، وظیفه مسئولان را سنگین می کند، گفت: در هیچ دوره ای به اندازه این دوره از انتخابات، رهبر معظم انقلاب اسلامی به مسئله انتخابات ورود پیدا نکرده اند.
دکتر اصغر عربیان اظهار داشت: یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به قدری از اهمیت بالایی برخوردار است که رهبر معظم انقلاب با ورود عمیق به آن رسالت مسئولان را در توجه دادن به مردم به منظور بیان اهمیت این دوره از انتخابات سنگین کرد. وی افزود: آحاد مختلف جامعه برای خلق حماسه سیاسی وظیفه دارند. در حال حاضر کشور از وضعیت حساسی در سطح بین الملل قرار دارد که بررسی ابعاد و زوایای آن می تواند بسترهای لازم را برای خلق حماسه سیاسی فراهم کند.
صاحبان اصلی انقلاب، توطئه دشمنان را خنثی می کنند
این مسئول با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب در هر فرصتی در دیدار با اقشار مختلف مردم به تبیین حماسه سیاسی می پردازند، خاطر نشان کرد: صاحبان اصلی این نظام و انقلاب مردم هستند بنابراین هوشیاری، عقلانیت و بصیرت آنان مسیر رشد و اعتلای کشور را هموار می کند. استاندار البرز حضور حماسی مردم در پای صندوق های رای را عاملی بسیار مهم در خنثی کردن دسیسه های دشمنان نظام و انقلاب ذکر کرد و گفت: در حال حاضر دشمنان نظام و انقلاب پیش از هر زمانی با تبلیغات وسیع و گسترده تخریبی خود در پی کاهش میزان مشارکت مردم در این دوره از انتخابات هستند.
همه در مقابل

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود