1 خرداد 1392
شماره خبر: 25769

دست‌اندرکاران انتخابات در رادیو البرز هم اندیشی رسانه ای ترتیب دادند

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

دست‌اندرکاران انتخابات در رادیو البرز هم اندیشی رسانه ای ترتیب دادند


سپیدارآنلاین: مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی استانداری البرز ضمن تأکید بر نقش رسانه ها به عنوان حلقه رابط بین مردم و مسئولان؛ اختصاص ساعات مشخصی به برنامه‌های ستاد انتخابات استان البرز، پخش گزارش های مردمی انتخاباتی و تولیدات رادیویی با موضوع حماسه سیاسی را از محوری ترین مباحث طرح شده در نشست هم اندیشی شورای معاونان رادیو و دست اندرکاران برگزاری انتخابات در استان البرز ذکر کرد.
ابراهیم کردلو درباره جزئیات نشست هم اندیشی مسئولان ستاد انتخابات استان و شورای معاونان رادیو البرز گفت: این نشست با حضور رئیس ستاد انتخابات استان و رؤسای کمیته های ده گانه ستاد انتخابات استان البرز در مرکز رادیو البرز برگزار شد. وی محوری ترین مباحث این گفتگو را فراهم سازی بسترهای لازم برای حضور حداکثری مردم در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ذکر کرد و افزود: در این راستا نقش رسانه ها به عنوان حلقه واسط میان مردم و مسئولان بسیار حائز اهمیت خواهد بود.
نقش شگرف رسانه ها در بازتاب حماسه سیاسی
سخنگوی شورای اطلاع رسانی استان البرز در این زمینه به نقش رادیو البرز در پوشش و انعکاس این رویداد مهم اشاره و تصریح کرد: رادیو البرز

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود