7 فروردین 1400
شماره خبر: 251830

امکانات تنها درمانگاه شهرستان چهارباغ مناسب نیست

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

امکانات تنها درمانگاه شهرستان چهارباغ مناسب نیست

سرپرست فرمانداری چهارباغ استان البرز ، وضعیت امکانات و تجهیزات بهداشتی تنها درمانگاه این شهرستان یکصد هزارنفری را نامناسب توصیف کرد.

قدرت الله شمیرانی اظهار داشت: انتظار می رود با تخصیص اعتبار لازم ضمن ساخت بیمارستان ، امکانات و تجهیزات تنها درمانگاه شهرستان چهارباغ نوسازی و بهسازی شود.
وی بیان داشت : با توجه به شرایط کرونایی استان البرز و شهرستان چهارباغ، ساکنان این شهرستان برای درمان اولیه بیماران با مشکلات فراوانی مواجه هستند.
شمیرانی با اشاره به بازدید از درمانگاه چهارباغ گفت : بنا به گفته مسوول این درمانگاه، خدمات رسانی در روزهای نوروزی به بیماران با دشواری هایی همراه شده است.
وی از کندی روند استقرار شبکه بهداشت و درمان در این شهرستان گلایه کرد و ضرورت پیگیری مسوولان ذیربط برای رفع این مشکل را مورد تاگید قرار داد.
سرپرست فرمانداری چهار باغ تصریح کرد: حضور جمعیت شناور به خصوص در این برهه از زمان که با معضل شیوع کرونا مواجه هستیم وضعیت نگران کننده ای را در این شهرستان ایجاد کرده است.
شمیرانی در ادامه این گفت وگوی خود به اولویت های اجرای پروژه های عمرانی در چهار باغ طی سال ۱۴۰۰ اشاره کرد و گفت: بهبود وضعیت آب و فاضلاب در ۲ منطقه پرجمعیت مهدی آباد و ملک آباد از جمله اولویت های کاری این شهرستان در ماه های پیش رو است.
وی گفت: در این راستا کمیته فنی بررسی مشکلات آب و فاضلاب مناطق مهدی آباد و ملک آباد تشکیل شده است تا راهکار مناسب برای رفع مشکل آب و فاضلاب ارائه دهد.
سرپرست فرمانداری چهار باغ همکاری مشترک شهرداری و شورای شهر چهار باغ با مسوولان آبفای استان به منظور لایروبی مسیر انتقال آبهای سطحی ، تسریع در تکمیل تصفیه خانه مهدی آباد و تشکیل نشست های کارشناسی باحضورمدیرکل آبفای استان را از دیگر برنامه های این شهرستان در سال جاری عنوان کرد.
شمیرانی با اشاره به پیشتار بودن شهرداری چهار باغ در اصلاح مسیر آب های سطحی ‌و اصلاح شبکه فاضلاب شهری گفت: شورای شهر وشهرداری چهارباغ برای تامین ۵۰ درصد اعتبار اصلاح شبکه فاضلاب شهری اعلام آمادگی کرده اند.
وی بیان داشت: مدیرعامل آبفای استان البرز نیز برای مطالعه پروژه فاضلاب شهری در همه نواحی شهری شهرستان چهار باغ از ابتدای سال ۱۴۰۰ اعلام آمادگی کرده است.
شهرستان ۱۰۰ هزار نفری چهارباغ تا پیش از این یکی از بخش های تابعه شهرستان ساوجبلاغ بود که از حدود ۲ پیش ارتقا یافته است.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود