7 آبان 1399
شماره خبر: 244176

رئیس جدید اداره امور مالیاتی شهرستان ساوجبلاغ معرفی شد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

رئیس جدید اداره امور مالیاتی شهرستان ساوجبلاغ معرفی شد


با حضور مهرور فرماندار و محمدی مدیرکل امور مالیاتی استان البرز محمد رضا آقا پور به عنوان رئیس جدید اداره امور مالیاتی شهرستان ساوجبلاغ معرفی شد .
مدیر کل امور مالیاتی استان البرز در نشست با فرماندار ساوجبلاغ ضمن ارائه گزارشی از میزان وصولی درآمدهای مالیاتی به ویژه ارزش افزوده و توزیع آن در بین شهرداری ها و دهیاری ها به اهمیت وصول به موقع درآمدهای مالیاتی و عوارض ارزش افزوده اشاره کرد و گفت : درآمدهای مالیاتی در شرایط تحریم عامل موثری برای تامین بودجه کشور و اداره آن است . محمدی پرداخت مالیات و مشارکت مردمی در تامین بخشی از هزینه های کشور رامهم ارزیابی کرد.فرماندار ساوجبلاع از حضور مدیرکل امور مالیاتی استان البرز تشکر کرد و برای رئیس جدید اداره امور مالیاتی شهرستان آرزوی موفقیت کرد .
مهندس مهرور افزود:سعی کنیم با اعمال معافیت های قانونی و اعمال بخشودگی جرایم مالیاتی در کنار واحد تولیدی باشیم ، واحد های صنعتی ، اصناف ، تالار داران از جمله گروه هایی هستند که از کرونا آسیب جدی دیدند .فرماندار شهرستان ساوجبلاغ توجه به امر کارآفرینی را در رفع مشکلات اقتصادی و اجتماعی را موثر دانسته گفت: ساوجبلاغ از نظر جغرافیایی و داشتن پتانسیل های آب و هوایی و محیط زیست بی نظیر می باشد بطوریکه می توان با استفاده از دانش فنی، تکنولوژی و منابع انسانی کارآمد در توسعه آن گام‌های مهمی برداشت. وی برنامه‌ریزی و ثبات مدیریتی برای اداره بهتر شهرستان را امری ضروری دانست و به رئیس جدید امور مالیاتی شهرستان تاکید کرد، همواره با نگاه سیستمی به رفع مشکلات تولید کنندگان و کارآفرینان توجه کند .

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود