6 آبان 1398
شماره خبر: 223942

تشکیل ستاد انتخاباتی در فرمانداری کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

تشکیل ستاد انتخاباتی در فرمانداری کرج


معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه کرج گفت : مقدمات راه اندازی ستاد انتخابات در فرمانداری این شهرستان برای ثبت نام از داوطلبان نمایندگی مجلس آغاز شد.
غفور قاسم پور افزود: براساس برنامه زمان بندی ثبت نام از داوطلبان مجلس شورای اسلامی از دهم آذرماه به مدت یک هفته انجام می شود.فرماندار کرج گفت: داوطلبانی که از تاریخ ۱۰ تا ۱۶ خردادماه امسال از مسئولیت کاری خود استعفای رسمی داده اند حق ثبت نام در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دارند.وی افزود: بعد از اتمام ثبت نام داوطلبان از تاریخ ۱۷ تا ۲۶ آذرماه استعلام صلاحیت شرکت آنان در انتخابات از مراجع چهارگانه و تحقیقات محلی توسط هیات های اجرایی بخش و شهرستان انجام می شود .فرماندار کرج ادامه داد: نتیجه نهایی اسامی تایید صلاحیت شده زیر نظر شورای نگهبان به وزارت کشور اعلام می شود و طبق مواد ۲۸، ۲۹ و ۳۰ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و با توجه به صلاحیت اعضای هیات های اجرایی و نظارت و اطمینان از عملکرد بی طرفانه آنها تلاش می شود هیچ حقی از داوطلبان ضایع نشود.
قاسم پور اظهارداشت: محل اصلی ثبت نام داوطلبان در محل ستاد انتخابات فرمانداری کرج پیش بینی شده است . یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی جمعه دوم اسفندماه در سراسر کشور برگزار می شود.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود