19 شهریور 1398
شماره خبر: 220629

اهتمام جدی به حوزه آموزش یکی از گام های اصلی در توسعه و پیشرفت البرز است

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

اهتمام جدی به حوزه آموزش یکی از گام های اصلی در توسعه و پیشرفت البرز است


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: با تاکید استاندار محترم از محل تملک و دارایی اعتبارت بسیار خوبی برای حوزه آموزش و پرورش تخصیص پیدا کرد.
درویش پور با بیان این مطلب در جلسه ستاد استقبال از مهر افزود: با توجه به افزایش سالانه 12هزار دانش آموز در استان البرز باید در بحث سرانه آموزشی و افزایش فضای آموزشی اهتمام جدی داشته باشیم.
معاون هماهنگی امور عمرانی عنوان کرد: با تاکید استاندار محترم از محل تملک و دارایی اعتبارت بسیار خوبی برای حوزه آموزش و پرورش تخصیص پیدا کرد. وی تصریح کرد: با توجه به نیاز استان برای افزایش فضای آموزشی، لازم است تکمیل و بهره برداری از مدارس نیمه تمام در اولویت قرار گیرد. درویش پور اشاره کرد: فضاهایی که کاربری آموزشی دارند باید در اختیار آموزش و پرورش قرار بگیرند و به هیچ عنوان نباید تغییر کاربری بدهند. وی ادامه داد: توسعه و پیشرفت در امر آموزش تنها با یکپارچگی کارکردی و هماهنگی بین بخشی تمامی دستگاه های اجرایی میسر می شود. معاون هماهنگی امور عمرانی یادآور شد: یکی از هفت گام اصلی توسعه و پیشرفت اهتمام جدی نسبت به امر آموزش است. وی خاطر نشان کرد: با نزدیک شدن به ایام بازگشایی مدارس تمهیدات لازم برای مدیریت و کنترل ترافیک اتخاذ شده است. درویش پور اضافه کرد: بحث سرویس مدارس از جمله موضوعات بسیار مهم در امر ایمنی و حفظ جان دانش آموزان است که باید مورد توجه قرار گیرد. وی اشاره کرد: زیباسازی و بهسازی فضای داخل مدارس از جمله اقداماتی است که باید در دستور کار قرار گیرد. معاون هماهنگی امور عمرانی عنوان کرد: رنگ آمیزی مدارس، ایجاد فضای سبز، برچیدن سد معبرها در مسیرهای منتهی به مدارس نیز از جمله اقداماتی است که باید در اسرع وقت انجام شود. وی تاکید کرد: تمامی دهیاری های البرز موظف هستند نسبت به آماده سازی اقدام کنند. درویش پور تصریح کرد: توجه به حوزه آموزش در واقع سرمایه گذاری برای رشد و پیشرفت در آینده محصوب می شود که امیدواریم شاهد روزهایی بهتر برای استان البرز باشیم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود