27 خرداد 1398
شماره خبر: 215697

شهرستان نظرآباد صاحب 9هزار سال فرهنگ و مدنیت توجه خاصی را می طلبد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

شهرستان نظرآباد صاحب 9هزار سال فرهنگ و مدنیت توجه خاصی را می طلبد


نشست مشترک جوانان و فعالان فرهنگی، روسای سازمان های مردم نهاد و روسای هیئات ورزشی شهرستان نظرآباد با حضور دکتر ناجی معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز برگزار شد.
دکتر ناجی معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری البرز در ابتدا با اشاره به قدمت و نقش حائز اهمیت شهرستان نظرآباد در سطح استان البرز بیان کرد: شهرستان نظرآباد که صاحب 9هزار سال فرهنگ و مدنیت بوده و ظرفیت های بسیاری در بخش های مختلف دارد بنا بر شایستگی هایش توجه خاصی را می طلبد. وی افزود: تلاش ما بر این بوده همواره امکانات و تسهیلات به نحو موثر و عادلانه در سطح استان توزیع گردد که امید است بتوانیم با این برنامه‌ریزی گره از بسیاری مشکلات تمامی حوزه ها به ویژا جوانان بگشاییم.این مسئول اولویت‌بندی در امور را بسیار حیاتی عنوان نموده و گفت: قطعاً با اولویت بندی امور، شناسایی نقاط ضعف و قوت، همگرایی اجتماعی و تقسیم کار مناسب و هدفمند می توانیم در سطح جامعه بسیار پر ثمر عمل نموده و میزان موفقیت های فعالان فرهنگی، مسئولین سازمانهای مردم نهاد و... را بیشتر نماییم. دکتر ناجی در این باره افزود: مسئولین سازمانهای مردم‌نهاد می‌توانند مسئله جوانان را تقسیم بندی نموده و هرکدام هدف خاصی را دنبال نمایند و قطعا به این شکل نتیجه مطلوب تری را نیز شاهد خواهیم بود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز در پایان خاطرنشان کرد: فرماندار، نماینده عالی دولت در شهرستان است که قطعاً کلیه امور با همکاری و هماهنگی ایشان عملیاتی خواهد شد که در همین راستا تدوین برنامه هایی که ایشان عنوان نمودند میتواند گام پرثمری در حوزه اجتماعی باشد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود