10 آذر 1397
شماره خبر: 205845

تاکید دکتر فلاح نژاد از استفاده از نیروهای بومی در پست های مدیریتی و مشاغل

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

تاکید دکتر فلاح نژاد از استفاده از نیروهای بومی در پست های مدیریتی و مشاغل


دکتر فلاح نژاد در دیدار با مهندس یکه زارع مدیر عامل گروه عظیم صنعتی ایران خودرو ضمن قدردانی از حمایت های وی از قطعه سازان شهرستان، شرکت محورخودرو (ومکو) درحریم شهر، استفاده از نیروهای بومی در پست های مدیریتی و مشاغل مختلف را عنوان کرد.
فرماندار نظرآباد دکتر فلاح نژاد از اعزام قطعه سازان جدید جهت سرمایه گذاری در شهرستان نظرآباد برای اشتغالزایی در منطقه و اعلام آمادگی از استقرار آنان در شهرک های صنعتی سطح شهرستان خبر داد.
ارائه مجلدی از فرصت های سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه های خدمات و به ویژه گردشگری، کشاورزی، دامپروری و صنعت و لیستی از عمده ترین نیازهای زیرساختی شهرستان توسط دکتر فلاح نژاد به مهندس یکه زارع که باید با اعتبارات و اختیارات ملی برطرف شود. همچنین در ادامه مهندس یکه زارع با ارائه پیشنهاداتی آمادگی خود را به حمایت از درخواست های عنوان شده اعلام نموده و از اینکه فرماندار شهرستان نظرآباد درخواست حمایت های صنعتی از وی را باتوجه به ارتباطات گسترده ایشان دارد تشکر نمود و در ارتباط با آینده صنعت شهرستان با توجه به پیگیری های فرماندار و حمایت از تولید سرمایه گذاران ابراز امیدواری کرد.همچنین باتوجه به اینکه انتقال بخش هایی از شرکت ایران خودرو به شهرستان مستلزم سیر مراحل قانونی می باشد مقرر شد پیگیری های مستمر فرمانداری انجام شود تا شاهد افتتاح واحدهای تولیدی جدید ایران خودرو در منطقه باشیم که قطع بر یقین انتقال این گونه کارگاه ها علاوه بر سرمایه آوری برای شهرستان به ایجاد اشتغال پایدار و... نیز کمک موثری خواهد نمود.ضمنا مقرر شد در بازسازی ناوگان حمل و نقل عمومی شامل اتوبوس های داخل شهری تخفیفات لازم برای این شهرستان صورت پذیرد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود