18 شهریور 1397
شماره خبر: 201404

پروژه های هفته دولت نشان از پویایی دولت برای تحقق اهداف نظام دارد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

پروژه های هفته دولت نشان از پویایی دولت برای تحقق اهداف نظام دارد


نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: علی رغم فشاری که تحریم ها، استکبار و عوامل آن بر روی ایران اسلامی با هدف ایجاد اختلال در اقتصاد کشور دارد، اکنون چنین پروژه های مهمی به بهره برداری می رسد.
دکترمحمدعلی نجفی در مراسم افتتاح و کلنگ زنی پروژه های شهرجدید هشتگرد که در ادامه برنامه های هفته دولت با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید کشور در بعد از ظهر یکشنبه صورت گرفت، افزود: امروز تعدادی پروژه حائز اهمیت برای شهرجدید هشتگرد با اعتباری حدود 50 میلیارد تومان به بهره برداری رسید.
علی رغم فشارهای استکبار، پروژه های مهمی در کشور اجرایی می شود
وی ادامه داد: 2 مسجد اعظم که یکی از آنها قرار است مصلی شود و تعداد زیادی پروژه های عمرانی، فرهنگی، آموزشی و ورزشی و مسکن مهر و کلنگ زنی چند پروژه ارزشمند در شرایطی که کشور با چالش های اقتصادی فراوانی رو به رو است، از اهمیت بالایی برخوردار است. دکترنجفی گفت: علی رغم فشاری که تحریم ها، استکبار و عوامل آن بر روی ایران اسلامی با هدف ایجاد اختلال در اقتصاد کشور دارد، اکنون چنین پروژه های مهمی به بهره برداری می رسد. وی افزود: روز گذشته نیز پروژه های مربوط به صدا و سیما در این منطقه افتتاح شد.
شهرجدید هشتگرد با سرعت در مسیر رشد و توسعه حرکت می کند
استاندار البرز اضافه کرد: به طور قطع با حمایت هایی که صورت می گیرد در این شهر آبادانی و توسعه را خواهیم داشت و در راستای تحقق این هدف، مسائل آب و فاضلاب و بسیاری موارد دیگر تا حدود زیادی حل شده است. وی با بیان اینکه به جد پیگیر تغییر نام شهرجدید هشتگرد به مهستان هستیم، گفت: این شهر آینده درخشانی در پیش دارد به این دلیل که پروژه های بسیار خوبی را اجرایی کرده و در دستور کار دارد. استاندار البرز با اشاره به اینکه در هفته دولت امسال 346 پروژه در استان با حدود 2 هزار و 195 میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری رسید، افزود: این پروژه ها نشان از تحرک و پویایی دولت در تحقق برنامه ها و اهداف نظام در جهت رشد و توسعه کشور دارد.
اجازه نمی دهیم عده ای کارآمدی نظام را زیرسوال ببرند
وی به بیانات اخیر مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: بر اساس تذکرات مقام معظم رهبری، اگرچه تنگناها فراوان است و برخی اقلام گران هستند ولی از این برهه حساس نیز گذر خواهیم کرد و نباید اجازه بدهیم عده ای تمام کارآمدی نظام را در این مقطع زیرسوال ببرند. *اقداماتی که طی یک سال در البرز شکل گرفته، به سوالات افکار عمومی در خصوص عملکرد دولت پاسخ می دهد. دکترنجفی خاطرنشان کرد: با تبیین اقداماتی که طی کمتر از یک سال در البرز صورت گرفته افکار عمومی متقاعد می شوند که دولت حتی در این شرایط نیز بدنبال حل مشکلات و موانع و حرکت به سوی پیشرفت و توسعه است.
وی گفت: در ادامه تدبیر دولت یازدهم، برنامه های مدون، علی رغم تنگناهای موجود در دولت دوازدهم نیز دنبال می شود.
نباید با اندیشه های منفی، تلاش های فرزندان نظام را زیرسوال برد
استاندار البرز افزود: نباید با اندیشه های منفی، تلاش های فرزندان نظام را زیرسوال برد چراکه اکنون وحدت، هماهنگی، هم افزایی و رفاقت، راهکار برون رفت از مشکلات است. وی عنوان کرد: در حوزه راهسازی استان، طی 6 ماه تا یک سال آینده پروژه های بزرگی به بهره برداری می رسد که در این راستا، البرز به رشد و شکوفایی خواهد رسید.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود