5 اسفند 1396
شماره خبر: 191917

البرز آماده برای برگزاری بزرگداشت روز شهید

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

البرز آماده برای برگزاری بزرگداشت روز شهید


استاندار البرز با اشاره به اینکه آماده برگزاری مراسم بزرگداشت روز شهید هستیم، گفت: برای تکریم خانواده شهدا باید برنامه ریزی های دقیقی صورت گیرد تا این قشر ارزشمند جامعه احساس نکنند که فراموش شده اند.
دکتر محمدعلی نجفی در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی بزرگداشت شهدا که ظهر شنبه در استانداری البرز برگزار شد با بیان اینکه طی ۳۹ سال انقلاب اسلامی بواسطه جنگ تحمیلی و مسائلی از این دست که از سوی دشمنان برنامه ریزی شد، رنج های بسیاری را متحمل شدیم، افزود: نظام جمهوری اسلامی در حوزه های مختلف در مقایسه با سایر کشورهای دنیا برنامه های فراوانی برای ایثارگران داشته و اقدامات بزرگی در این راستا صورت گرفته است. وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی الگوی سایر کشورها در خصوص برنامه ریزی در حوزه ایثارگران است ادامه داد: امام راحل (ره) و رهبری همواره تاکید داشتند که مردم و مدیران در سطوح مختلف مدیون خون شهدا و ایثارگران هستند.
دکتر نجفی گفت: سرکشی به خانواده های شهدا و ایثارگران از اهم امور مدیران است که قطعا درصدد دیدار با تمامی این عزیران هستیم و تعدد ایثارگران قدری این روند را به تاخیر می اندازد. وی با تاکید بر اینکه باید دیدار با خانواده شهدا حتما در برنامه مدیران قرار گیرد افزود: در برنامه های بنیاد شهید با توجه به رویکردهای بروز در راستا ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اقدامات لازم در دستور کار قرار گیرد. استاندار البرز خاطرنشان کرد: بودجه دولتی برای گلزار شهدای امامزاده محمد (ع) درنظر گرفته نشده ولی استانداری در کنار دستگاه های مربوطه به جد درصدد تکمیل و ساماندهی این طرح است. در این نشست دستگاه های مربوطه به تشریح برنامه های خود برای بزرگذاشت روز شهید پرداختند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود