25 آبان 1396
شماره خبر: 187025

همه باید تلاش کنیم صدای استان نوپای البرز به بلندای البرز شنیده شود

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

همه باید تلاش کنیم صدای استان نوپای البرز به بلندای البرز شنیده شود


استاندار البرز در دیدار مدیرکل و شورای معاونین صدا و سیمای استان گفت: البرز استانی نوپا و نورس است و همه باید تلاش کنیم صدای آن در کشور رسا و به بلندای رشته کوه های البرز باشد.
دکترمحمدعلی نجفی در این دیدار با تسلیت فرا رسیدن سالروز رحلت حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و جان باختن هموطنان در زلزله غرب کشور گفت: اطلاع رسانی صدا و سیما در این ایام مثبت و مناسب بود و توانست موج خوبی را برای جمع آوری کمک های مردمی ایجاد کند. استاندار البرز گفت: صدا و سیما توانست در زلزله های اخیر اخبار صحیح را در اختیار مردم قرار دهد.
*صدا و سیما ظرفیت بزرگی برای مسئولان ودولتمردان است
دکتر نجفی با بیان اینکه در دوره های مختلف مسئولیت سعی کردم ارتباط خوبی با رسانه ها و صدا و سیما داشته باشم،گفت: صدا و سیما یک ظرفیت بزرگ برای مسئولان و دولتمردان است و باید از این ظرفیت کلان برای خدمت به مردم بهره بگیریم. وی با اشاره به بیان دغدغه ها و مشکلات مردم از رسانه های گروهی بویژه صدا و سیما افزود: طرح بسیاری از انتقادات را از سر دلسوزی می دانم اما همه ما از مدیران تا کارشناسان و خبرنگاران بایدمراقبت کنیم که سلایق شخصی خود را در اجرای کارها دخالت ندهیم. استاندار البرز با اشاره به اینکه به کمک صدا و سیما و رسانه ها به دنبال تقویت ظرفیت های البرز هستم،گفت: البرز رنگین کمانی از اقوام مختلف ایرانی است و صدا و سیما می تواند انسجام اجتماعی و هویت مستقل این استان را تقویت کند. وی تصریح کرد: البرز برغم تازه تأسیس بودن دارای پیشینه قوی،غنی و هویت تاریخی پر باری است و این مسئله باید در تولیدات رسانه ای لحاظ شود.
*البرز استانی نوپا است تلاش کنیم به بلندای البرز شناخته شود
دکتر نجفی ادامه داد: البرز استانی نوپا و نو رس است و همه باید تلاش کنیم صدای آن در کشور رسا و به بلندای البرز باشد. دکترنجفی با اشاره به مشکلات مردم البرز گفت: برنامه های وسیع و جامعی برای اینکه مردمان البرز از امکانات و مزایای مناسب زندگی بهره مند شوند داریم و از همه می خواهیم در این زمینه کمک کنند. وی کاهش مشکلات ناشی از ترافیک سنگین تردد خودروهای استانهای مختلف از البرز را یکی از برنامه های اصلی استان دانست و گفت: دولت در این زمینه اهتمام ویژه و برنامه های وسیعی دارد. دکتر نجفی ادامه داد: تمام تلاش ها بر این است تا اتوبان تهران – شمال از بزرگراه آزادگان تا شهرستانک تا شب عید زیر بار ترافیک برود. وی گفت: این موضوع می تواند تا 30 درصد از ترافیک جاده های متنهی به شمال و کرج را کاهش دهد. وی با بیان اینکه علاقمند هستیم بخش های مختلف صدا و سیمای البرز همچون معاونت خبر آن در ردیف استانهای برتر کشور باشد، گفت: مخاطبان صدا و سیما، بیننده های نظام هستند و هرچه قدر مراجعه مردم به این رسانه کمرنگ شود به بخش های دیگر مراجعه می کنند. دکتر نجفی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص تقویت روحیه امید مردم به نظام گفت: تلاش کنید در برنامه ها یتان به گونه ای عمل شود که امید مردم به نظام کمرنگ نشود. استاندار البرز با بیان اینکه قصه ی اشتغال البرز برای من غصه پر دردی است گفت: به بهبود فضای کار و اشتغال و تولید بسیار خوش بین هستم. وی گفت: از صدا و سیما و رسانه ها می خواهم در این زمینه یاریگر ما باشند. مدیرکل صداو سیمای البرز نیز در دیدار با ارائه گزارشی گفت: برنامه های رادیویی 33 درصد و تلویزیونی این مرکز 43 درصد بیننده دارد. علی رامک گفت: بر اساس نظر سنجی های انجام شده 85 درصد مخاطبان به برنامه های مرکز اعتماد دارند. وی گفت: معرفی توانمندی ها و ظرفیت های البرز با هدف تقویت هویت مستقل استان با پرهیز از سیاه نمایی و ایجاد روحیه امید در مردم از راهبردهای اصلی این مرکز است. مدیرکل صدا و سیمای البرز تقویت زیرساخت های نرم افزاری و سخت افزاری این مرکز را در ارائه تولیدات پرمحتوا مؤثر عنوان کرد و گفت: صدا وسیمای البرز در تلاش است تا برنامه های فاخر و اثرگذاری را به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب تهیه و پخش کند که در این راستا نیازمند حمایت استاندار و دستگاه های مختلف استان هستیم. علی رامک با اشاره به برنامه های در حال ساخت به سریالی در حال تولید از زندگی آیت ا... طالقانی در این مرکز اشاره کرد وگفت:معرفی توانمندی های گردشگری و تهیه اطلس فرهنگی البرز نیز از دیگر برنامه های در دست ساخت این مرکز است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود