15 اسفند 1395
شماره خبر: 175717

فردیس آماده برگزاری انتخابات الکترونیکی است

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

 فردیس آماده برگزاری انتخابات الکترونیکی است


معاون سیاسی انتظامی فرمانداری فردیس کنترل تجهیزات الکترونیکی و آمادگی لازم برای برگزاری انمتخابات الکترونیکی در سطح شهرستان خبر داد.
دکتر محمد رضا فلاح نژاد با بیان اینکه با تشکیل ستاد انتخابات در فرمانداری فردیس گفت: مقدمات برگزاری انتخابات بصورت مستقل در فردیس فراهم شده و کلیه امکانات لازم (USSD و Dial up) انتخابات الکترونیکی در شعب احتمالی أخذ رأی در فردیس، مشکین دشت و روستای فرخ آباد زیبادشت تحت سنجش، کنترل و نظارت قرار دارد و شهرستان فردیس آمادگی لازم برای برگزاری انتخابات بصورت الکترونیکی را دارد. وی افزود: در انتخابات الکترونیکی امکان اعلام آمار مشارکت مردم در رأی گیری بصورت لحظه ای و آنلاین وجود دارد ضمن اینکه احراز هویت افراد نیز از طریق کد ملی بصورت انلاین انجام می شود.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان فردیس همچنین گفت: با تشکیل کمیته اطلاع رسانی انتخابات شهرستان امیدواریم بتوانیم ضمن جلب مشارکت مردمی برای حضور حداکثری در انتخابات، در راستای افزایش آگاهی عمومی برای انتخابی آگاهانه وحضور افراد اصلح و کارآمد در اولین شورای اسلامی فردیس گام مؤثری برداریم. وی افزود: با ارائه طرح های مختلف و از طریق شبکه های مجازی و همکاری رسانه های شهرستان در این زمینه اقدام خواهیم کرد. دکتر فلاح نژاد همچنین با تأکید بر نقش رسانه ها در افزایش مشارکت عمومی و همچنین انتخاب آگاهانه اقشار مختلف مردم و اطلاع رسانی به موقع، از رسانه های شهرستان خواست تا با هماهنگی کمیته اطلاع رسانی انتخابات برای دریافت کارت خبرنگاری ویژه جهت پوشش خبری انتخابات اقدام نمایند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود