2 اسفند 1395
شماره خبر: 175049

نماینده مجلس :درآمد کشور را باید بالا برد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

نماینده مجلس :درآمد کشور را باید بالا برد


نماینده مردم کرج ، اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به محدودیت های مالی دولت گفت: امروز باید بیش از هر اقدام دیگری درآمد کشور را افزایش داد.
عزیز اکبریان افزود: دراین شرایط هرچه بیشتر برای کمک به دولت باید درآمدها را افزایش دهیم . وی ادامه داد: امروز وظیفه ما نمایندگان مجلس روان سازی شرایط سرمایه گذاری بیشتر و ورود بخش خصوصی در زیر ساخت ها است و نباید از دولت توقع احداث کارخانه و اشتغالزایی را داشت. اکبریان گفت: از ویژگی های مهم بودجه سال 96 توجه به اولویت های برنامه ششم توسعه است که مهمترین آنها حمل و نقل ، محیط زیست ،آب ، راه و کمک به صندوق های بازنشستگی است . وی خاطرنشان کرد: بهترین اقدام دولت توجه به این اولویت ها است که در کنار آن می توان به استفاده ازتسهیلات فایناس که افزایش یافته نیز اشاره کرد .
اکبریان افزود: دولت به هوشمند کردن گمرکات برای جلوگیری از دخالت انسان که یکی از مشکلات ما امروز گمرکات است توجه داشته و تصمیم های خوبی گرفته است . نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: الزام بانکها به پرداخت وام ازدواج راه اندازی سامنه حقوق برای شفاف سازی از دیگر اقدامات موثر دراین زمینه به شمار می رود .

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود