24 خرداد 1395
شماره خبر: 164557

وضعیت امنیت در کلان‌شهر کرج مطلوب است

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

وضعیت امنیت در کلان‌شهر کرج مطلوب است


فرماندار ویژه شهرستان کرج با تاکید بر اینکه وضعیت امنیتی استان البرز از جمله کلان‌شهر کرج نسبت به سایر کلان‌شهرها مطلوب است، بیان کرد: سال گذشته ۲۴ جلسه شورای تامین تشکیل شد.
محمدتقی ایرانی در نشست خبری که به مناسبت گرامیداشت ۲۴ خرداد، سالروز پیروزی دولت یازدهم در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ برگزار شد، با بیان اینکه سال گذشته علی رغم وجود کمبود نقدینگی در کشور دولت عملکرد خوب و قابل قبولی را از خود به منصه ظهور گذاشت؛ افزود: به طور قطع به سبب رفع تحریم ها، تعهدات ۱+۵ بعد از برجام اجرایی و آینده خوبی برای کشور تصور می شود. ایرانی در ادامه با تاکید بر آغاز به کار دهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: اعضای مجلس تا حد زیادی تغییر پیدا کرده و به سیاست های دولت نزدیک شده است. وی با اشاره به شعار سال مقام معظم رهبری مبنی بر «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل»، خاطرنشان کرد: پیرو تحقق اقتصاد مقاومتی مد نظر مقام معظم رهبری ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در استان ها تشکیل شده که به طور حتم اثرات خوبی برای کشور به همراه خواهد داشت. ایرانی بیان کرد: عملکر دولت در راستای توسعه روابط بین المللی قابل تقدیر است چرا که تعامل سازنده ای با جهان بر اساس حفط خطوط قرمز لحاظ شده است.
فرماندار ویژه شهرستان کرج و معاون استاندار البرز با تاکید بر اینکه دولت اقدامات خوبی در رابطه با حمایت از اهالی فرهنگ و هنر انجام داده و بستر فعالیت این اشخاص با رعایت خطوط قرمز فراهم شده است، گفت: خوشبختانه در بخش افزایش ذخایر کالاهای استراتژی در جایگاه خوبی قرار داریم به نحوی که کاهش واردات گندم در سال جاری محسوس است. وی با اشاره به اینکه تغییر الگوی کشت کشاورزی، ارائه خدمات بهداشتی به واسطه اجرایی شدن طرح تحول سلامت و کاهش اتکا به بودجه نفتی از دیگر اقدامات دولت است، افزود: در رابطه با حفظ منابع محیط زیست اقدامات خوبی انجام شده به نحوی که امروز شاهد زنده شدن بخش اعظمی از دریاچه ارومیه هستیم. ایرانی تصریح کرد: جلوگیری از ورود بنزین های آلوده سبب بهبود وضعیت آب و هوایی شده همچنین مبارزه با ریزگردها از جمله اقدامات دولت در این مدت محسوب می شود. وی با بیان اینکه به سبب اجرایی شدن طرح تحول سلامت هزینه های پرداختی مردم از ۳۷ درصد به ۴.۵ درصد کاهش یافته است، گفت: فاز بعدی طرح تحول سلامت بنا است با همراهی بیمه تکمیلی به منظور ارائه خدمات، اجرایی شود. معاون استاندار البرز در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: توجه به مبحث مهم امر به معروف و نهی از منکر قابل تامل است و باید به این نکته اشاره کرد که گستره امر به معروف فراتر از نهی از منکر است. وی با اشاره به اینکه باید از ظرفیت های بالقوه سرمایه گذاری خارجی نهایت استفاده را برد، تصریح کرد: بر اساس آمارهای جهانی کشور جمهوری اسلامی ایران از حیث جاذبه های تاریخی و فرهنگی جز کشورهای نخست جهان محسوب می شود. ایرانی با بیان اینکه در سطح شهرستان کرج ۷۰ سازمان مردم نهاد وجود دارد؛ گفت: از این تعداد ۵۲ موسسه فعال و ۱۸ موسسه غیرفعال است. وی با تاکید بر اینکه وضعیت امنیتی استان البرز از جمله کلان‌شهر کرج نسبت به سایر کلان‌شهرها مطلوب است، بیان کرد: سال گذشته ۲۴ جلسه شورای تامین با ۷۵ مصوبه در سطح شهرستان کرج برگزار شد.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود