23 اردیبهشت 1395
شماره خبر: 162838

هنرمندان با نقش آفرینی راهکارهای ناهنجاری های اجتماعی را تصویر بکشند

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

هنرمندان با نقش آفرینی راهکارهای ناهنجاری های اجتماعی را تصویر بکشند


فرماندار فردیس با بیان تاثیرگذاری عملکرد هنرمندان در جامعه گفت: هنرمندان با نقش آفرینی های خود در قالب هنر می توانند در جهت راهکارها ناهنجاریهای اجتماعی را به تصویر بکشند.
علی قنبر زمانی در جشن اردیبهشت استان البرز در سالن ولایت اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان فردیس برگزار شد، افزود: از هنرمندان و همه کسانی که به نوعی در خدمت هنر هستند و بدنبال هویت ایران اسلامی هستند به تحقیقات علمی در دانشگاهها و موسسات پژوهشی انجام می شود مراجعه کرده و راهکاریهایی را در این زمینه به جامعه ارائه دهند. وی ادامه داد: در حال حاضر در جامعه مشکلاتی وجود دارد که منجر به مباحث آزاردهنده در زندگی می‌شود. زمانی افزود: از هنرمندان تقاضا دارم نشستی بگذارند از هنرمندان در قید حیات تقدیر شود و از زحماتی که می کشند ارج بنهیم امیدوارم چنین برنامه‌هایی استمرار داشته باشد و نشان‌دهنده هویت ایرانی اسلامی باشد. فرماندار فردیس گفت: در اجتماع مشکلاتی چون عدم وجود صداقت در گفتار و رفتار که منجر به طلاق ،معاشرت اجتماعی و خانوادگی و فرهنگ می شود واین امر به ما آسیب می زند.زمانی افزود: رفتاری که بعضا دچار آن شدیم کنترل توقعات است که بایستی بر اساس داشته های خود برنامه ریزی کنیم وقتی توقعات کنترل نشود و بر اساس رویا و تخیلات در زندگی مشکلات قضایی به وجود می آید. وی با اشاره به اینکه وقتی به داشته‌های خود قانع و شاکر خداوند نباشیم ناهنجاری در جامعه به وجود می‌آید که باید هنرمندان و کسانی که در خدمت هنر هستند، هویت ایرانی اسلامی را در جامعه پیاده کنند. وی اظهار کرد: وقتی در اداره کار می کنیم یا در خیابان راه می رویم اگر به حقوق دیگران احترام نگذاریم منجر به مشکلات در جامعه می شود.
وی ادامه داد: وقتی صبر و بردباری را نداشته باشیم تا مشکلات سریع حل شود. وی اظهار کرد: صدها صفحه کتاب بخوانیم تا یک مطالب ملکه ذهن شما شود اما با اجرای یک نمایش تئاتر می تواند تاثیر فراوانی در مخاطب ایجاد کند. زمانی گفت: هنرمندان به تحقیقات علمی در دانشگاه‌ها در رابطه با معضلات طلاق، اعتیاد و بیکاری مراجعه کنند هنرمندان باید راهکارهای این مشکلات را در قالب هنرهای نمایشی، شعر و کتاب به جامعه ارائه دهند. فرماندار فردیس افزود: اینگونه همایش ها وبزرگداشتها در راستای حمایت از هنر و هنرمند استمرار داشته باشد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود