10 اسفند 1394
شماره خبر: 159535

بازدید معاون رئیس‌‌جمهور از شهرک صنعتی اشتهارد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

بازدید معاون رئیس‌‌جمهور از شهرک صنعتی اشتهارد


ستاری معاون علمی و فناوری رئیس‌‌جمهور در راس یک هیت علمی با حضور در شهرستان اشتهارد و همراهی فرماندار شهرستان اشتهارد اینانلو و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی از شرکت نوافارمد و فارمدپلاست پویان سازنده دستگاه های دیالیز (کنسرسیوم دیالیز ایران بازدید کرد.
معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری ستاری در حاشیه این بازدید ها گفت بیش از ۲۳۰۰ شرکت دانش‌بنیان در کشور وجود دارد و روند ایجاد شرکت های دانش بنیان در کشور شتاب گرفته است وی در ادامه گفت بازدید از این شرکت دانش‌بنیان سبب خرسندی بنده شده است. وی افزود: ماشین‌سازی این مجموعه جای خوشحالی دارد افزود: یک ضعف بزرگ در صنایع کشور این است که صنایع ما ماشین‌ساز نیستند و خطوط تولید خود را از خارج از کشور وارد می‌کنند. ستاری با تأکید بر اینکه باید دانش فنی همراه با خطوط تولید به کشور آورده شود، خاطرنشان کرد: متأسفانه به صورت کورکورانه تنها خطوط تولید صنایع وارد کشور می‌شود و کمتر نسبت به دانش فنی آن توجه‌ای صورت می‌گیرد. وی افزود: توسعه شرکت های دانش بنیان از دو سال پیش در کشور آغاز شده و اکنون روند خوبی طی می کنیم .
ستاری ، یکی از مشکلات کشور را در بخش تجهیزات دیالیزم دانست و گفت: البته مرکز دانش بنیان کنسرسیوم دیالیز ایران در این زمینه اقدامات موثری انجام داده است وحتی نیاز کشورهای هماسیه را برطرف کرده است با ابراز خرسندی از دستاوردهای مرکز دانش بنیان کنسرسیوم دیالیز ایران افزود: بدنه مهندسی و فنی این مرکز را جوانان تشکیل می دهند که بسیار امیدوار کننده است

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود