8 اسفند 1394
شماره خبر: 159395

بیش از 60 درصد مردم کرج در انتخابات شرکت کردند

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

بیش از 60 درصد مردم کرج در انتخابات شرکت کردند


معاون استاندارالبرز و فرماندار ویژه کرج از مشارکت بالای 60درصد مردم این شهرستان در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری خبرداد.
محمد تقی ایرانی بامداد شنبه در جمع خبرنگاران، افزود: از مدت ها قبل آموزش های لازم به مجریان انتخاباتی داده شده بود و درحوزه شهرستان کرج 15 هزار نفر از آموزش های لازم دراین زمینه برخوردار شدند .
وی ادامه داد: انتخابات درکشور تا ساعت 22 تمدید شد ولی درکرج یک ساعت هم بیشتر ادامه داشت و تا لحظه ارائه رای آخرین افراد درشعب اخذ رای مجریان برگزاری انتخابات حاضر بودند . فرماندار کرج گفت:حضورحداکثری و مشارکت بالای مردم دراین دوره از انتخابات پایبندی آنان را به نظام جمهوری اسلامی نشان دادو حاکی از آن بود که مرد م همچنان پاسدار و حافظ خون شهدا و آرمانهای انقلاب اسلامی هستند . معاون استاندار البرز اضافه کرد: حضورحداکثری سبب تقاضای مجدد تعرفه را دربرخی از شعب اخذ رای کرج به همراه داشت و حدود 60 شعبه تقاضای رای کرده بودند . ایرانی ادامه داد: صحت و سلامت انتخابات بصورت مستمر ازسوی مجریان تحت کنترل بوده و هیچ کم و کاستی دراین زمینه وجود نداشت . وی خاطرنشان کرد: بحث های تخلفات تبلیغاتی برخی از نامزدهای انتخاباتی نیز ازسوی هیات های نظارت و اجرایی دنبال می شود و هیچ موردی از چشم قانون دور نخواهد ماند . ایرانی گفت: با همکاری نیروی انتظامی وستاد امحاء شهرستان کرج برخی از تبلیغات امحاء شده و روند اجرایی انتخابات با شمارش آرا همچنان درفضایی امن و آرام پیش می رود .

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود