27 اردیبهشت 1394
شماره خبر: 142129

مدیران روابط عمومی استان البرز گردهم آمدند

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

 مدیران روابط عمومی استان البرز گردهم آمدند


مدیران روابط عمومی دستگاه های استان البرز با برگزاری همایشی به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی در مجتمع تفریحی فرهنگی ایثار این استان، راه های تحقق شعار دولت و ملت، همدلی همزبانی، گردهم آمدند.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز دراین آیین با تاکید بر نقش موثر تعامل روابط عمومی و رسانه در تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی، گفت: روابط عمومی ها با انعکاس شفاف و دقیق عملکرد دستگاه های اجرایی می توانند از نشر اکاذیب جلوگیری کنند. قباد نعمتی افزود: دراین بین نباید از نقش سازنده و بی بدیل رسانه ها غافل شد چراکه همسویی رسانه و روابط عمومی حلقه ارتباطی بین مردم و دولت به شمار می رود که درسال همدلی و همزبانی باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد. وی در ادامه با تاکید براینکه همسویی رسانه و روابط عمومی سبب افزایش اعتماد عمومی می شود، خاطرنشان کرد: روابط عمومی ها باید از توان بالای رسانه ها در سوق دادن افکار عمومی به سمت اهداف نظام جمهوری اسلامی بهره بیشتری ببرند. مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز تاکید کرد: با توجه به اهمیت سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی در هفته ارتباطات و روابط عمومی هریک از روزهای هفته با توجه به این شعار مهم نامگذاری شده است. وی گفت: روابط عمومی و همدلی و همزبانی، روابط عمومی و یکپارچه سازی پژوهش، روابط عمومی و اخلاق و مردم داری، روابط عمومی و رسانه و ارتباطات، روابط عمومی و ارزش مداری، مردم و روابط عمومی مسوولان، عناوین این هفته است. نعمتی ادامه داد: اگر روابط عمومی وظیفه خود را به خوبی انجام ندهد، اعتماد رسانه هم از بین می رود و ساختار اطلاع رسانی به هم می ریزد.
وی افزود: روابط عمومی هنر تعامل و همبستگی بین افراد بعنوان نیاز روز جامعه است که باید تمام سعی خود را برای ارتقاء این هنر بکار بگیریم . مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز گفت: تعامل بین روابط عمومی ها با رسانه ها زمینه را برای شناساندن ظرفیت ها و بهره وری هر چه بیشتر از انها فراهم می کند. دراین ایین که شهرداران گرمدره و کوهسار نیز حضور داشتند معاون سیاسی امنیتی انتظامی استاندارالبرز نیز به ایراد سخنرانی پرداخت .

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود