30 فروردین 1394
شماره خبر: 140515

مدیران حق حمایت از هیچ کاندیدایی را ندارند

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

مدیران حق حمایت از هیچ کاندیدایی را ندارند


فرماندار ساوجبلاغ گفت: به هیچ عنوان مدیران حق طرفداری و حمایت از کاندیدای خاصی را ندارند و در صورت مشاهده، با آنان برخورد می‌شود.
ابوالقاسم پالیز گیر در جلسه مشترک معاونین ؛ بخشداران و مدیران دوائر اداری فرمانداری از موفقیت تیم مذاکره‌کننده ایران ابراز خرسندی کرد و با اشاره به نامگذاری سال جاری به نام دولت و ملت، همدلی و همزبانی گفت: در شهرستان ساوجبلاغ همواره تلاش شده است که همدلی میان مسئولان و مدیران با مردم برقرار شود و در سال جاری نیز همین سیاست دنبال خواهد شد. این مسئول با بیان اینکه هم‌اکنون کشور با لطف رهبر و دولت در ثبات کامل به‌سر می‌برد، خاطرنشان کرد: نگاه تیم مدیریت شهرستان ، کار، تلاش و فعالیت است. فرماندار ساوجبلاغ افزود: باید ستادهای برگزاری انتخابات زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات آینده را فراهم کنند زیرا حضور باشکوه مردم در انتخابات اسفندماه می تواند نماد دموکراسی و مردم سالاری دینی در کشور باشد. پالیز گیر اجرای درست قانون را وظیفه مجریان انتخابات پیش رو دانست و تأکید کرد: دولت یازدهم همواره شعار اجرای درست قانون را اعلام کرده است و باید مجریان انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری نیز بر اساس قانون به وظیفه خود عمل کنند. وی ادامه داد: رای شخصی مجریان انتخابات نباید در افکار آنان دخالت داده شود زیرا از نظر دولت تمامی تشکل ها و احزاب یکسان بوده و باید امکانات به طور مساوی در بین آنان قرار بگیرد. پالیز گیر اضافه کرد: مشی دولت بر اساس اعتدال است و این مشی تاکنون نشان داده شده و این سیاست در آینده نیز با قوت ادامه پیدا خواهد و ما حق نداریم تبعیضی در این راستا انجام دهیم.
فرماندار ساوجبلاغ بر استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در پیشرفت اقتصادی شهرستان تأکید کرد و یادآور شد: زمینه لازم برای استفاده از بخش خصوصی بخوبی فراهم نشده و باید نسبت به جذب سرمایه‌گذاربیشتر در سال جدید اقدام کنیم. وی رقابت در قدرت را امری نکوهیده دانست و افزود: در شرایط فعلی رقابت بین مسئولین رقابت در خدمت است نه رقابت در قدرت،از این رو هرچه در خدمت رسانی به مردم شفاف تر و صادق تر باشیم جایگاه و نفوذمان در قلب توده های مردم بیشتر خواهد شد. پالیز گیر به این نکته هم اشاره کرد براساس قانون دستگاه دولتی حق شکایت از دستگاه دیگری را ندارد و در صورت مشکل باید از طریق فرمانداری به حل و فصل مشکل بپردازد. وی همچنین از ادارات خدمات رسان خواست برای امورات خود حق استفاده از نیروهای خارجی را ندارد و باید با استفاده اززندانیان که حکم آنان باز است و می توانند کار کنند استفاده شود. فرماندار شهرستان ساوجبلاغ در پایان ضمن تأکید بر برگزاری منظم و مشترک معاونین فرماندار و بخشداران شهرستان افزود: معاونین فرماندار و بخشداران می توانند نظرات ، انتقادات و پیشنهادات خود را جهت برگزاری هرچه بهتر این جلسات به معاونت برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار ارائه نمایند تا در آینده جلسات پربار تر و کاربردی تری برگزار شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود