6 اسفند 1393
شماره خبر: 138290

نمایشگاه جامع مدیریت شهری به ایستگاه پایانی رسید

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

نمایشگاه جامع مدیریت شهری به ایستگاه پایانی رسید


چهارمین نمایشگاه بین المللی جامع مدیریت شهری و دستاوردهای شهرداریهای کشور با برگزاری مراسم اختتامیه به ایستگاه پایانی خود رسید.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسم اختتامیه چهارمین نمایشگاه بین المللی جامع مدیریت شهری افزود: ایران جزو چند کشوری است که نزدیک به 15 همسایه دارد و این مهم بستر بسیار خوبی برای بازاریابی محسوب می شود. حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد گفت: در اقتصاد دیروز،‌ تولید کالا نقش تعیین کننده داشت اما امروز تولید کننده ای موفق است که بازار مطمئنی دارد. عضو خانه ملت با اشاره به برگزاری چهارمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری افزود: این نمایشگاه بازار گسترده ای را برای تولید کننده فراهم کرده است و شما شهرداران هم به عنوان مشتری با استفاده از همین کالاهای تولیدشده نیاز خود را تامین می کنید.وی گفت: این نمایشگاه خلق یک موقعیت برای بالا بردن بهره وری است. ابوترابی فرد افزود: بودجه سالانه شما شهرداری ها از منابعی است که متصل به درآمدهای نفتی نیست که باید از این شرایط درست بهره برداری کرد.
وی گفت: شهرداری ها باید منابع مطمئن و پایدار خلق و نقش مهمی در توسعه و تربیت نیروی انسانی ایفا کنند تا بتوانند در بخش عمران و آبادانی شهرها نقش کلیدی داشته باشند. نایب رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: مدیریت بهتر و خدمت رسانی کیفی به مردم شهرها و روستاها از دغدغه های دولت و مجلس است که با افزایش وظایف شوراهای اسلامی شهر و روستا سعی می شود این مهم محقق شود. معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور هم در این مراسم از روند تحویل بیش از 4800 دستگاه ماشین آلات به شهرداری شهرهای نزدیک به 50 هزار نفر جمعیت تا پایان امسال خبر داد. هوشنگ خندان دل گفت: بودجه شهرداری های شهرستان ها نیز به طور میانگین تا 70 درصد و بودجه دهیاری ها نزدیک به دو برابر افزایش یافته است. در چهارمین نمایشگاه بین المللی جامع مدیریت شهری با حضور 160 شهرداری و40 دهداری؛ 140 تولید کننده نیازهای مختلف شهرداری ها را نظیر مبلمان شهری، آتش نشانی، حمل و نقل و ترافیک و جمع آوری زباله تامین کردند. شهرداری کرج و سازمان های تابعه نیز با استقرار در یکی از غرفه ها، آخرین دستاوردها و اقدامات مدیریت شهری را به نمایش گذاشتند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود