14 دی 1393
شماره خبر: 134874

تشکیل شورای مشورتی در نظرآباد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

تشکیل شورای مشورتی در نظرآباد


فرماندار نظرآباد از تشکیل شورای مشورتی برای حل مشکلات این شهرستان خبر داد.
حجت الله صادقی در نشست خبری که امروز صبح با اصحاب رسانه برگزار شد، از تشکیل شورای مشورتی برای حل مشکلات این شهرستان خبر داد. این مسئول در پاسخ به این پرسش که چرا تعداد مراکز آموزشی مانند دانشگاه در این شهرستان کم است، خاطرنشان کرد: مراکز علمی یکی از پارامترهای رشد فرهنگ در جوامع است به همین منظور باید زمینه های ایجاد و توسعه مراکز آموزشی فراهم کنیم. متاسفانه در گذشته اقداماتی برای ایجاد مراکز آموزشی در این شهرستان صورت نگرفته است برای مثال دانشگاه پیام نور این شهرستان ساختمانی از خود ندارد. وی در ادامه اضافه کرد: اگر واحدهای علمی و دانشگاهی مانند دانشگاه علمی و کاربردی برای حضور در این شهرستان آمادگی داشته باشند از آنها حمایت می کنیم. این مسئول در رابطه با مشکلات حوزه آب و فاضلاب این شهرستان یادآور شد: هیچ اقدام جدی و موثری برای حل معضل فاضلاب صورت نگرفته است برای حل این معضل مطالعاتی در دستور کار است با اتمام مراحل مطالعاتی و تامین اعتبار این مشکل مرتفع خواهد شد.
50 درصد اعتبارات پروژه های عمرانی شهرستان نظرآباد تامین شده است
صادقی در رابطه با پروژه های عمرانی شهرستان اظهار داشت: 50 درصد اعتبار پروژه های شهرستان از منابع استانی تامین شده است و امیداوریم پروژه های عمرانی به زودی به اتمام برسد. وی در پرسش به این پاسخ که عملکرد مدیران شهرستان را چگونه ارزیابی می کنید، گفت: برای رسیدن به رشد و توسعه معطل کسی نمی شویم اهداف در راس امور هستند، مدیرانی که پا به پای مدیریت ارشد شهرستان در مسیر رشد گام بردارند از خود نامی ماندگار به جای می گذارند، با مدیرانی که در کارها تعلل می کنند برخورد می کنیم.
وی در ادامه از عدم وجود برخی ادارات در این شهرستان خبر داد و گفت: در شهرستان نظرآباد اداراتی مانند تعزیرات حکومتی، اداره تعاون روستایی و ... وجود ندارد و برخی دیگر از ادارات ساختمان مناسبی برای استقرار ندارند برنامه ریزی ها به گونه ای است که همه ادارت صاحب ساختمان مناسب شوند. وی در پایان از طرح توسعه واحدهای تولیدی، خدماتی، تولیدی و کشاورزی خبر داد و افزود: از همه واحدهای صنعتی، تولیدی، کشاورزی و خدماتی که برای توسعه نیاز به حمایت دارند، حمایت می کنیم.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود