10 دی 1393
شماره خبر: 134569

فتنه درصفوف به هم پیوسته رخنه می کند

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

فتنه درصفوف به هم پیوسته رخنه می کند


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: فتنه درصفوف به هم پیوسته رخنه می کند و کار دشمن پیدا کردن نقاط نفوذی است.
'محمد حسین صفار هرندی درهمایش ولایتمداران بصیراستان البرز درتالارشهیدان نژاد فلاح کرج افزود: دشمن پس از رخنه به درون جامعه اسلامی، برای خود شاخ وبرگ ایجاد می کند. وی گفت : اکنون پنج سال از فتنه 88 می گذرد لیکن درکنار ستایش از حماسه آفرینان 9 دی ، باید به تبیین و تحلیل چرایی وعلل وقوع فتنه پرداخت و صفار هرندی ادامه داد: چرایی و علل وقوع فتنه دراین سال که کم و بیش قضاوتهایی از سرنامهربانی، بی معرفتی و کینه توزی می شود باید مورد توجه قرار گیرد. عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: فتنه درسال 88 به این علت درکشور بالا گرفت که دشمن در بین مردم رخنه کرد و امروز باید از این زاویه ، فتنه آن سال را بررسی کرد. وی بیان کرد: وقوع فتنه بر اثر نفوذ جریان بیگانه به درون خانواده انقلاب بود، بنابراین در هر زمانی که اتفاق می افتاد نتیجه ای جز این دربرنداشت . صفار هرندی ، جان باختن عده ای بی گناه و معطل شدن هشت ماه کشور را از نتایج محیط آلوده به فتنه و هیجانات آن از آثار زیانبار فتنه 88 برشمرد و گفت: درآن روزها با معیشت مردم بازی و امنیت از روان و زندگی آنان سلب شد بطوریکه بزرگترین خسارت ناشی از فتنه 88 بازی با مقدرات کشور بود چراکه بواسطه این قصه بود که دشمنان تصمیم هایی را درباره ایران گرفتند که تا پیش از این در مقاصد آنها نبود .
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: اگر امروز دست به گریبان تحریم های ظالمانه ای علیه جمهوری اسلامی هستیم نتیجه فتنه سال 88 است، گزینه های مختلفی روی میز گذ اشته شد ودشمن به خیال خود فکرمی کرد که هشت ماه فتنه مردم را فرسوده کرده و فشارهای معیشتی دست های آنان را برای تسلیم بالا می برد بنابراین تحریم ها درآن زمان آغاز شد. وی، خسارت بزرگتر فتنه 88 را از بعد حیثیتی برای جمهوری ا سلامی خواند و گفت: برخی که طرفدار نظام جمهوری اسلامی درخارج از کشور بودند می گفتند ایرانی که نقطه امید ماست این خبرها چیست که از آن مخابره می شود؟ و چرا خود دچار چنین وضعیتی شده است ؟ صفار هرندی درادامه یادآورشد: به موازات این موضوع نیز، دشمنان قسم خورده ای که سی سال در طمع ضربه زدن به نظام اسلامی و بازگشایی عقده های خود بسرمی بردند فتنه 88 را فرصتی برای قدرت نمایی وروزنه نفوذ به داخل کشور دیدند ، هرچند این دشمنان در هشت سال جنگ تحمیلی کاری از پیش نبرده بودند. وی ، قصه فتنه را طمع جدی دشمن برای فروپاشی نظام خواند و ادامه داد: عنصر بیرونی با عنصر درونی در جریان فتنه 88 دست به دست هم دادند. عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با یادآوری انتخابات 88 منشا جریان فتنه را رقابت یک گروه ضعیف با گروه قوی دانست و افزود: دشمنی که درنگاه مردم منفور است نمی تواند تبلیغات مستقیم داشته باشد بنابراین نیاز به یک تسهیل کننده داخلی نیازدارد که می تواند تابلوی یار امام راحل (ره) یا انقلاب اسلامی باشد .
توسل به جبهه غیرخودی شکست است
صفارهرندی در ادامه یکی از درس های عبرت آموز 9 دی را شکست در توسل به جبهه غیرخودی خواند و ادامه داد: این روز مهم در ذهن و دل هر کسی این نکته را تذکرمی دهد که توسل به جبهه غیر خودی موفق نمی شود و فرق حماسه 9 دی با همه اجتماعات انقلاب اسلامی آن بود که همه جمعیت با هدف مشخص و برای دفاع ارزش های دینی در زمانی حساس به میدان آمده بودند. عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام جریان فتنه را عاملی برای وارونگی در کشور خواند که در حوزه سیاست و فرهنگ بوجود آمد و بواسطه آن عناصر خبیث که درمحیط های عادی نمی توانستند ورود پیدا کنند به میدان آمدند که ازجمله آنان فرصت طلبان داخلی و سلطنت طلبان بودند. وی اضافه کرد: حرکت عظیم مردم در 9 دی سال 88 محیط آلوده شده توسط دشمان را با نسیم بصیرت پاک کرد و در این میان به یک ابزار محاسباتی دقیق دست یافتیم که همان دشمن شناسی و دوست شناسی بود. عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: آنچه در ماه ها و روزهای فتنه 88 اتفاق افتاد، نوعی عملیات تاخیری بود که از جانب کسانی که دلبستگی به جریان سلطه جهانی داشتند، انجام می شد و این عملیات برای جلوگیری از آسیب بزرگی بود که به دامن استکبار بین المللی و آمریکا در حال سرایت بود. صفارهرندی گفت: افرادی که به فتنه دامن زدند نظام درمورد انان کرامت بخرج داد اما در بهمن 89 به شیوه هایی مانند آنچه در برخی کشورهای منطقه روی داده ، علیه نظام روی آوردند. وی یادآورشد: آنان می خواستند هواداران نامزدهای انتخاباتی ریاست جمهوری دهم را به جان هم بیندازندتا جنگهای خیابانی راه بیفتند، از این پیش بینی سلاح و مهمات نیز شده بود اما حماقت آنان این بود که ملت ایران را نشناخته بودند و اینکه ایران اسلامی سابقه جنگ داخلی قومی نداشته است . وی گفت: امروزنیز شاهد آن هستیم بسیاری از افرادی که در 25 بهمن ماه 89 سکوت کرده بودند سکوتها را شکستند. وی یادآورشد: براساس نظرسنجی های که دولت تدبیر و امید انجام داده ، 90درصد مردم ایران ، مخالف وجود اسراییل غاصب در منطقه هستند و درمقابل آن می ایستند، بنابراین دشمنی که درنگاه مردم منفوراست نمی تواند مقابل ملت ایران اسلامی ایستادگی کند. پیش از برگزاری همایش باشکوه 9 دی ،رژه موتور سواران از میدان حصارک تا تالار شهیدان نژاد فلاح کرج برگزار شد. دراین همایش حاضران با شعارهای انقلابی حمایت خود را از آرمانهای والای امام خمینی (ره ) ، شهدا و مقام معظم رهبری اعلام داشتند.


انتهای پیام /*

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود