10 آذر 1393
شماره خبر: 132855

نانوایان با افزایش قیمت باید نان با کفیت در اختیار مردم قرار دهند

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

نانوایان با افزایش قیمت باید نان با کفیت در اختیار مردم قرار دهند


کارگروه گندم، آرد و نان شهرستان ساوجبلاغ با حضور فرماندار،معاون برنامه ریزی و اداری و مالی و اتحاديه نانوايان در محل سالن جلسات فرمانداری تشکیل شد.
فرماندار شهرستان ساوجبلاغ گفت: ساماندهی توزیع آرد در سطح شهرستان از عوامل مهمی بود که باید با دقت ويژه انجام شد و مقابل بسیاری از آرد فروشی ها را گرفت .
ابوالقاسم پالیز گیر با بیان افزایس نرخ نان ضمن تاکید بر ارتقاء کیفیت نان افزود : با توجه به اینکه نان از مصارف اصلی جامعه است باید از كيفيت بهداشتی بالایی برخوردار باشد و نانوایانی که نان بی کفیت در اختیار مردم بگذارند سهمیه آرد آنان کاهش خواهد یافت. وی افزود: بر اساس تصویب كمیته بررسی ویژه آرد و نان استان البرز ، مقرر شد نان سنگك با وزن چانه 700 گرم به قیمت 750 تومان، نان لواش با وزن چانه 175 گرم، 200 تومان،‌ نان تافتون با وزن چانه 300 گرم، 275 تومان و نان بربری با وزن چانه 620 گرم به نرخ مصوب 600 تومان عرضه می شود. فرماندار ساوجبلاغ ازاستقرار 6واحد نانوایی در فاز های 3،4و7مسکن مهر در شهر جدید هشتگرد خبر داد و گفت به لحاظ نیاز مردم قرار شد تا مشخص شدن واحد صنفی بصورت کانکس با رعایت قوانین و اصول بهداشتی مبادرت به پخت نان در این محله ها اقدام نماید. پالیز گیر از واگذاری زمین برای ساخت انحصارا" نانوایی در این محله از طریق شرکت عمران خبر داد تا کانکس ها جمع آوری و از طریق واحد های مربوطه به مردم خدمات ارائه بشود. وی در خاتمه خواستار آموزش به قشر نانوا شد. فرماندار ساوجبلاغ افزود بیشتر صنوف در فنی حرفه ای آموزش های لازم را طی میکنند ولی متاسفانه جایی برای مهمترین نیاز جامعه یعنی نانوایی نداریم و این شغل با کسب تجربه به مردم خدمت می دهند و اغلب نارضایتی مردم را همراه دارد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود