سامانه 111 سامد پل ارتباطی مردم و مسئولان در استان است
سپیدارآنلاین: گروه سیاسی
نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: مردم جهت طرح مسائل و مشکلات خود می توانند با سامانه 111 ( سامد) ارتباط برقرار سازند.
سیدحمیدطهایی با اعلام این خبر گفت: راه اندازي سامانه سامد (111) بستر بسيار مناسبي به منظور دسترسي راحت و سهل مردم به مسئولين و به عنوان يكي از كانالهاي ارتباطي با اين سامانه در نظر گرفته شده است؛ به نحوي كه از هر نقطه استان كه با اين شماره تماس گرفته شود به طور خودكار با سايت پاسخگويي سامد استان تماس برقرار ميگردد. وی افزود: مردم ضمن تماس با 111 میتوانند در خواستهاي خود را مطرح و در صورت نياز در نوبت ملاقات حضوری قرار گیرند. طهایی گفت: این سامانه در ساعت اداری پاسخگوی مسائل طرح شده است و در خارج از ساعت اداری نیز بصورت گویا فرایند ثبت، ضبط و پیگیری را انجام خواهد داد. شایان ذکر است؛ اين طرح در سال 1389 با هدف راه اندازی سامانه 111 پل ارتباطی مردم با دولت و بمنظور دریافت شکایات انتقادات و پیشنهادات مردمی فعال شده است.