8 مهر 1393
شماره خبر: 130230

اطلاع رسانی و آموزش مهمترین ابزار مقابله با شبیخون فرهنگی است

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

اطلاع رسانی و آموزش مهمترین ابزار مقابله با شبیخون فرهنگی است


معاون استاندار و فرماندار کرج گفت: اطلاع رسانی، آموزش و کار فرهنگی مهمترین ابزار موجود برای مقابله با شبیخون فرهنگی است.
محمد تقی ایرانی در نشست صمیمی با فرمانده سپاه امام سجاد (ع) کرج و جمعی از بسیجیان در محل فرمانداری این کلانشهر افزود: ما در جنگ نرم و مقابله با شبیخون فرهنگی غنی هستیم و تنها نیاز به مدیریت واحد فرهنگی داریم. وی با بیان اینکه نباید به خاطر برخی کمبودها و کاستی ها در انجام وظیفه خود تعلل کنیم ، ادامه داد: فرهنگ ما بر پایه ارزش های ایرانی اسلامی ساخته شده و این مهمترین ساختار برای مقابله با جنگ نرم است. ایرانی خاطرنشان کرد: باید به جای ساختار سازی های جدید، از توان موجود در قالب یک مدیریت فرهنگی واحد استفاده کرد. وی اضافه کرد: مهمترین ابزارهای موجود برای مقابله با شبیخون فرهنگی، اطلاع رسانی و آموزش عمومی با توجه به پیچیدگی های فرهنگی دنیای امروز است.
ازمنفی گری نسبت به آسیب های اجتماعی برای نسل آینده باید پرهیز کرد
معاون استاندار البرز و فرماندار کرج همچنین بر پرهیز از منفی نگری ها و نگرانی هایی که برخی افراد نسبت به آسیب های اجتماعی و فرهنگی نسل های آینده دارند، تاکید کرد .
وی گفت: با وجودی که برخی از افراد متعهد و دلسوز، نگرانی های درستی نسبت به آینده دارند، اما شایسته این افراد ارزشی نیست که با نگاه های منفی دریچه های امید به آینده را بر کسانی که سعی در حل مشکلات دارند، ببندند. ایرانی با بیان اینکه نباید فراموش کرد که شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به تمام ملت شریف ایران تعلق دارند، تاکید کرد که امروز به برکت خون شهدا ، همه ملت ایران از امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی بهره می برند. وی اضافه کرد: این از مهمترین ابعاد معنوی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است که شرایطی در جامعه فراهم شود تا مردم بتوانند با آرامش و امنیت برای کمال معنوی خود تلاش کنند. در این نشست، نماینده ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع)، جانشین فرمانده این سپاه ، فرمانده حوزه بسیج 215 حضرت علی اکبر(ع)،فرمانده حوزه بسیج 2290 حضرت رسول (ص) فرمانداری و تعدادی دیگر از مسئولین و بسیجیان نیز حضور داشتند.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود