8 مهر 1393
شماره خبر: 130214

مديركل بازرسي استان البرز: بازرسی را همکار خودبدانید ما دنبال مچ گیری نیستیم

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

مديركل بازرسي استان البرز: بازرسی را همکار خودبدانید ما دنبال مچ گیری نیستیم


مدیر کل بازرسی استان استان البرز در جلسه شورای اداری شهرستان ساوجبلاغ گفت: به منظور نظارت بر حسن جریان امور و اجراء صحیح قوانین در دستگاه‌های اداری و در اجرای اصل 174 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، سازمانی به نام "سازمان بازرسی کل کشورتشکیل شد که هدف اجرای صحیح قوانین در ادارات است.
سعید دهقان با بیان اینکه قانون با ید فصل الخطاب همه ما باید باشد گفت: بازرسی دنبال مچ گیری نیست، ما هدفمان پیشگیری است. وی افزود: ما از مدیران انتظار داریم اولین ناظر آنان با شند و دقت در انجام امور و پرسنل می تواند دهقان افزود: شهرستان ساوجبلاغ از جهات مختلف و ویژه ای اعم از شرایط خاص در بین شهر ستانهای استان البرز بعد از کرج برای اهمیت دارد و بازرسان ما همیشه برای اجرای ماموریت های خود در حوزه های مختلف به بازرسی می پردازند. مدیر کل بازرسی ادامه داد: نکته اساسی این است که همه مسئولین مجموعه عظیمی از سرمایه را در اختیار دارند که می بایست در محافظت و مراقبت از آن دقت بیشتری داشته باشند. دهقان افزود سازمان بازرسی مخالف با بحث توسعه و سر مایه گذاری نیست و کمک ما کمکی است که اثرات قانونی دارد. وی تصریح کرد: با توجه به پیشرفت ساوجبلاغ و موقعیت آن در استان البرز شرکت های مختلف تمایل به سرمایه گذاری در ساوجبلاغ را دارند که جا دارد مسئولین حساسیت وبژه ای داشته و از شتابزدگی بپرهیزند و با دقت نسبت به جذب و سرمایه گذاری اقدام نمایند.
وی تاکید کرد: بازرسی از ادارات سطح استان بطور مستمر ادامه دارد وانتظار داریم کلیه مسئولین ادارات و مدیران دستگاه ها دولتی کمال همکاری و تعامل را با مشاورین بازرسی داشته باشند . دهقان در خصوص مناقصات و مباحث اضطراری نیز گفت: سئوال بعضی از دوستان در خصوص انجام مناقصه و تشریفات طولانی آن گفت، ارتباط شما با اداره کل بازرسی و مشاوران این حوزه می تواند کارها را تسهیل کند. وی افزود برای کارهای مهمی که ضروری است و تاخیر آن موجب ضرر به مردم است قانونگذار راه و روشی گذاشته مثلا" حفر چاه آب آشامیدنی برای یک روستا که نیاز است در زمان کوتاه اجرا و عملی شود. مدیر کل بازرسی استان در خاتمه افزود : باید کارشناسی شود، تهدید ها کم و از فرصت ها استفاده کنیم، نظارت ها را زیاد کنیم مدیران به کارکنان خود توجه بیشتری داشته باشند بعضی از افراد سود جو هستند و سازمان را زیر سئوال می برند کاملا" مراقب باشیم.


ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود