24 شهریور 1393
شماره خبر: 129297

فرماندار ساوجبلاغ در آستانه آئین بازگشایی مدارس از آموزش و پرورش شهرستان بازدید کرد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

فرماندار ساوجبلاغ در آستانه آئین بازگشایی مدارس از آموزش و پرورش شهرستان بازدید کرد


فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ در آستانه بازگشایی مدارس با حضور در اداره آموزش و پرورش بازدید کرد و با مدیریت این اداره در خصوص نحوه ثبت نام،ابلاغ معلمان و وضعیت کلاس های درسی در مقاطع مختلف گفتگو کرد.
ابوالقاسم پالیز گیر ضمن تبریك پیشاپیش هفته دفاع مقدس و فرارسیدن آغاز سال تحصیلی جدید بر ضرورت بازگشایی با نشاط مدارس در ابتدای سال تحصیلی تأكید نمود.
وی تصریح كرد: با برنامه ریزی بعمل آمده به وسیله آموزش و پرورش و همكاری سایر دستگاهها بازگشایی مدارس مطلوب تر از سنوات گذشته انجام خواهد شد. پالیز گیر افزود :در توزیع اعتبارات شهرستان به گونه ای برنامه ریزی شده تا آداره آموزش و پرورش قسمتی از تجهیزات اداری را نوسازی نماید فرماندار ساوجبلاغ با اعلام این مطلب كه باید از تمامی ظرفیت های موجود شهرستان برای شروعی باشكوه در سال تحصیلی جدید استفاده شود ادامه داد : با برنامه ریزی دقیق و رفع نواقصات احتمالی در ایام باقیمانده تا شروع سال تحصیلی آموزش و پرورش از آمادگی لازم برای استقبال از دانش آموزان و شروع سال تحصیلی جدید برخوردار باشد. وی افزود امكانات شهرستان در كنار همكاری با آموزش و پرورش برای بازگشایی مدارس بسیج خواهد شد. فرماندار ساوجبلاغ در ادامه از جهاد کشاورزی شهرستان بازدید نمود. وی با بازدید از ستاد سرشماری کشاورزی و وضعیت جذب و آموزش نیروهای سرشمار با مدیر جهاد کشاورزی گفتگو کرد . پالیز گیر با تاکید بر تجهیز ستاد و اطلاع رسانی بیشتر در روستاها برای سرشماری کشاورزی ر مورد تاکید قرار داد . وی در بخش دیگری از سخنان خود صیانت از اراضی کشاورزی و باغات را مورد اشاره قرار داد و خواستار توجه بیشتر مدیرا ن و کارشناسان بخش کشاورزی به و مدیران دستگاههای اجرایی مرتبط با بخش کشاورزی شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود