16 شهریور 1393
شماره خبر: 128842

مطالبات اهالی اسلام آباد وصول شود

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

مطالبات اهالی اسلام آباد وصول شود


نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی بر حل هر چه سریعتر مشکلات اهالی اسلام آباد و مطالبات آنان از مسئولان شهری تاکید کرد.
محمدجواد کولیوند در جلسه صبح امروز شورای اسلامی شهر کرج که با حضور نمایندگان این کلانشهر در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، با اعلام این مطلب تعیین تکلیف عرصه و اعیانی های این منطقه را خواستار شد و افزود: یکی از مباحث در حال پیگیری از سوی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و سطح وزارتخانه، مربوط به اراضی اسلام آباد است. کولیوند با بیان اینکه دولت عرصه برخی مناطق را ملی اعلام کرده و مشکلات بسیاری را برای شهروندان و شهرداری ها به بار آورده است، خاطرنشان کرد: این در حالی است که شهرداری برای عرصه های موجود که توسط مردم احداث شده قادربه صدور جواز تخریب یا بازسازی نیست. وکیل مردم در خانه ملت، این معضل را سبب بروز تخلف از سوی شهروندان دانست و تصریح کرد: ضروری است به نیازهای مردم و مطالبات آنها به صورت ویژه توجه شود و دغدغه های آنها را میان دغدغه های شخصی یا گروهی از یاد نبریم. نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی یکی از خواسته های خود را به عنوان نماینده مردم این کلانشهر در پارلمان تصمیم گیری ملی صیانت و حمایت از خواست معتمدین عنوان کرد و بیان داشت: معتمدین محلات به نوعی چشم و گوش ما هستند و نباید از آنچه آنها در خصوص نیازهای منطقه به ما گوشزد می کنند به سادگی بگذریم. رعایت و توجه به این امر بخصوص برای نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر بسیار ضروری است چرا که آنان با گوش و پوست شهر در تماس بوده و می توانند بهترین مشاوران برای اعضا و مسئولان شهر به شمار آیند. کولیوند تفکیک عملکرد دستگاه ها را لازمه تسهیل روند پیگیری امور این مناطق دانست و بیان داشت: با موازی کاری و پاس کاری امور بین دستگاه ها و بخش های مختلف هیچ پیشرفتی رخ نخواهد داد.
باغ سیب متعلق به همه ساکنان است
وی در بخش دیگری از سخنان خود به مسئله باغ سیب مهرشهر و احیای آن با تملک 70 درصدی باغ توسط شهرداری اشاره کرد و با حمایت تمام قد از اقدامات شهرداری در این خصوص بیان کرد: باغ سیب متعلق به همه ساکنان این شهر است و حتی قطع یک اصله درخت از آن به تنفس شهری آسیب می رساند. از این رو نمایندگان حمایت همه جانبه خود را از هر گونه اقدامی که مایه بقا و ادامه حیات این باغ را ضمانت کند، حمایت خواهد کرد. نماینده مجلس شورای اسلامی به کاربری های متعددی که می توان از این باغ به عمل آورد، اشاره کرد و بیان داشت: می توان در این باغ پارک های متعدد و گوناگون طبیعی احداث کرد. همچنین می توان از این فضا و امکانات موجود برای احداث پارک موزه دفاع مقدس استفاده کنیم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود