28 مرداد 1393
شماره خبر: 127697

فعالیت های اجتماعی - فرهنگی و ارزشی بیش از اعتبار مالی نیازمند انگیزه است

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

فعالیت های اجتماعی - فرهنگی و ارزشی بیش از اعتبار مالی نیازمند انگیزه است


معاون سیاسی انتظامی فرمانداری ویژه شهرستان کرج، در جلسه هماهنگی اجرای برنامه های دهه کرامت و گرامیداشت روز دختر، ضمن تبریک پیشاپیش ولادت باسعادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و برادر گرامیشان حضرت علی بن موسی‌الرضا(علیه السلام )و دهه مبارک و میمون کرامت، گفت:..
انجام بسیاری از فعالیت های اجتماعی، فرهنگی و رزشی بیش از اعتبار مالی به انگیزه مردم و مسئولین نیاز دارد.وی تصریح کرد: نمی توان به بهانه کمبود اعتبارات ، انجام فعالیتهای مهم اجتماعی و فرهنگی را تعطیل کرد.چرا که آسیب های اجتماعی و هجمه های ضد ارزش فرهنگی، همواره وجود دارند و جامعه را تهدید می کنند.حمیدوند در این جلسه گفت: هماهنگی میان دستگاه های مختلف برای استفاده از منابع و ظرفیت های یکدیگر و بهره گیری از توانمندی های سازمان های مردم نهاد و جوامع محلی، می تواند از راهکارهای موثر در نیل به اهداف ارتقاء فرهنگ و اجتماعی باشد. کریم حمیدوند، همچنین در خصوص ضرورت تکریم دختران در تمام ایام سال و به ویژه در ایام دهه کرامت و روز دختر، گفت: دختران امروز، مادران فردای جامعه هستند. آنچه که امروز در تکریم ارزش و عزت آنان تلاش می کنیم، به منزله سرمایه گذاری برای نسل آینده است. چرا که این دختران، مادرانی خواهند بود که نسل های آینده را پرورش خواهند داد. معاون سیاسی و انتظامی فرماندار کرج، در این جلسه، با تاکید بر اجرای برنامه های مفید و مفرح، از ادارات شهرستان کرج خواست تا برنامه های خود برای تکریم دختران کرج و گرامیداشت روز دختر را به امور بانوان فرمانداری اعلام کنند.وی با اشاره به ضرورت برنامه ریزی های منسجم و هدفمند اداراتی که در زمینه ارتقاء فرهنگی فعالیت می کنند، گفت: می بایست ادارات در اجرای برنامه های خود با یکدیگر هماهنگ بوده و نتایج عملکرد خود را در اختیار یکدیگر قرار دهند تا از موازی کاری و آزمون و خطاهای مجدد در اجرای برخی برنامه ها جلوگیری شود. از مصوبات این جلسه می توان به اجرای طرح مشاوره رایگان برای دختران جوان در اماکن عمومی با استفده از کارشناسان زبده روانشماسی و حقوقی، و برگزاری کارگاه های تخصصی بری مشاوران مدارس با هماهنگی آموزش و پرورش، اشاره کرد.
همچنین مقرر شد موضوع برگزاری مراسم جشن ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا(ع) و بزرگداشت روز دختر، در یکی از سالنهای شهر مورد بررسی قرار گرفته و ادارات با دفتر امور بانوان فرمانداری هماهنگی لازم را انجام دهند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود