25 مرداد 1393
شماره خبر: 127486

اکبریان: عمر کوتاه مدیریت، آفت جامعه

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

اکبریان: عمر کوتاه مدیریت، آفت جامعه


نماینده مردم البرز در مجلس و نماینده مردم کرج در شورای اسلامی شهر، به دیدار اهالی شهرک گلستان 1 رفته و در جریان مشکلات و دغدغه های این اهالی قرار گرفتند.
بهنام محمودی و عزیز اکبریان نمایندگان اهالی کرج در دو مجلس تصمیم گیر محلی و ملی، با حضور در منطقه 12 و منزل برخی اهالی منطقه به شهرک گلستان واقع در این منطقه رفته و ضمن تقدیر از فعالیت های صورت گرفته، خواستار هماهنگی بیشتر مجموعه های خدمات رسان با شهرداری شدند. تعیین تکلیف حفاری های انجام شده در این سازمان ها، بررسی و رسیدگی به مشکلات اهالی کوچه شهید قوجالو واقع در محدوده خدماتی مناطق 9 و 12، رسیدگی و رفع مشکلات زمین های خالی و فاقد کاربری که محل انباشته شدن زباله شده اند، از اقدامات و پیگیری هایی بود که توسط این نمایندگان با حضور مدیر منطقه 12 شهرداری کرج انجام گرفت. در این دیدار همچنین شهروندان بخشی از مشکلات خود را نبود آرامستان در منطقه مهرشهر، کمبود مکان های فرهنگی و ورزشی باتوجه به کثرت جمعیت جوان در منطقه و کمبود امکانات تردد و تاکسی از 45 متری به مهرشهر عنوان کردند.
محمودی: با حفظ باغ سیب، نفس شهر تازه شد
بهنام محمودی در این بازدید با تاکید بر اینکه بنده و همکاران در پارلمان شهری تمام تلاش خود را جهت رفع مشکلات مردم عزیز در نظر گرفته و از نظرات شهروندان استفاده می کنیم، گفت: منطقی بودن خواسته ها در بهبود وضعیت و رفع موانع تاثیر گذار خواهد بود. محمودی با بیان اینکه فعالیت های بسیاری در منطقه مهرشهر انجام شده که بخشی از آن شامل آسفالت خیابان چهارم به جاده قزلحصار و شهرک سهرابیه، تعریض و اتمام پل سوم خرداد و تسریع در تردد این مسیر، نگهداری پارک هامون و جلوگیری از احداث پمپ سی ان جی در پارک است. وی به فعالیت های انجام شده برای حفظ باغ سیب مهرشهر که یکی از مهمترین ریه های تنفسی شهر می باشد نیز اشاره کرد و اظهار داشت: حفظ این باغ با مساحت 200 هکتار و جلوگیری از قلع و قمع بیشتر درختان از اقدامات ارزشمندی بوده است که در این منطقه انجام شده و هدف آن تنها رفاه و سلامت شهروندان بوده است. محمودی تلاش برای افزایش سرانه های ورزشی و فرهنگی در منطقه را یکی از اهداف مهم و اولویت های ضروری منطقه 12 برشمرد و نیز بر ضرورت گسترش امنیت در شهرک گلستان با توجه به محصور بودن باغات در اطراف این محدوده تاکید کرد. وی در ادامه خواهان رسیدگی به سفره خانه های بدون مجوز بخصوص در خیابان های چمن واقع در نزدیکی این منطقه و تعیین تکلیف زمین های خالی و جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز شد.
اکبریان: عمر کوتاه مدیریت، آفت جامعه
سردار اکبریان در ادامه دیدار از احساس مسئولیت و تشکیل جلسه جهت رفع مشکلات منطقه تقدیر کرد و یکی از بزرگترین لطمه هایی که به شهر و شهروندان وارد می آید را ناشی از جابجایی های زودهنگام مدیریتی برشمرد. اکبریان عمر مدیریت در کشور را بسیار کوتاه ارزیابی کرد و گفت: این بزرگترین آسیب شهر ما است و یکی از عوارضی است که سبب می شود بسیاری از پیگیری ها و اقدامات نیمه کاره رها شده و به سرانجام نرسد. اکبریان تملک زمین های خالی و فاقد کاربری را جهت جلوگیری از ساخت و سازها و بروز معضلات آن را بسیار ضروری برشمرد و در ادامه برای پی گیری درخواست های شهروندان نکاتی را یادآور شد.
باغ خالوباقری به فضای سبز شهر برگشت
مدیر منطقه 12 هم در پایان، تلاش همکاران خود را در راستای بهبود وضعیت کنونی منطقه باتوجه به مشکلات تورم و رکود اقتصادی با ارائه خدمات رسانی مطلوب و استفاده از نقطه نظرات سازنده شهروندان دانست و اظهار داشت: در این مدت تلاش شد با تملک باغ خالوباقری درخیابان چهارم شهرک ولیعصر (آق تپه) و افزوده شدن این باغ به سرانه فضای سبز به ازای هر متر مربع برای یک نفر، اقدامی به منظور سلامتی شهروندان صورت داده باشیم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود