13 مهر 1391
شماره خبر: 12654

دکتر عربیان یک شخصیت مستقلی است که واقعاً بعنوان سرباز ولایت است

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

دکتر عربیان یک شخصیت مستقلی است که واقعاً بعنوان سرباز ولایت است

سپیدار آنلاین: عزیز اکبریان نماینده مردم شریف کرج ، اشتهارد وآسارا درمجلس شورای اسلامی دومین سخنران شورای اداری استان بود و با اشاره به انتصاب استاندار جدید البرز گفت: وقتی احساس می شد که دولت عزمش برجابجایی اساندار است که بالاخره از اختیارات دولت است وازاختیارات رئیس جمهور ووزیر کشور ، یکی ازگزینه هایی راکه به نتیجه رسیدیم وجود جناب آقای دکتر عربیان بود، به لحاظ دلایل مختلف که عزیزان بهتر است هم مسئولین محترم وهم اصحاب رسانه درجریان قراربگیرند .
اولاً جناب آقای دکتر عربیان یک شخصیت مستقلی است که واقعاً بعنوان سرباز ولایت است وبنده می توانم این رادراین دنیا وآن دنیا گواهی بدهم که دردیوان محاسبات ما دیدیم که ایشان نه آدم فلان آقا بود ونه آدم مجلس بود ولو اینکه منتخب مجلس بود واقعاً ایشان به عدالت درآنجا عمل کرد.
ومطلب دوم اینکه ایشان آشنا به استان البرز وآشنا به کرج بود ، سالهاست درکرج زندگی می کند مسائل کرج واستان را می شناسند . و مسئله سوم اینکه این بود که ایشان واقعاً ایثار کردند که قبول کردند خوب ایشان قاضی دیوان عالی کشور بودنند وآقای آملی لاریجانی وقتیکه ماموریت ایشان مطرح شد گفت :« یکی از قضات عالی رتبه را من ازدست نمی دهم ، برای چی ایشان را ازدست بدهم » و استدلا ل می آوردند وایشان یک سرمایه بزرگ برای قوه قضائیه بود ونمی خواستند به این سادگی ازدست بدهند وماهم ازایشان درخواست کردیم ، جمع نمایندگان استان ، جمعی ازدوستان وحتی امام جمعه محترم حاج آقا ی کازرونی را ما درجریان گذاشتیم . وی دربخش دیگری ازسخنان خود درخصوص استاندار سابق البرز گفت : ما با آقای فرهادی مشکلی از نظر فکری ، سیاسی ، واعتقادی نداشتیم ولی ازنظر کارهای بزرگ مشکل داشتیم ، ما می گفتیم کاربزرگ باید انجام بدهید ، شهرداران قبلی هم همینطور بوده ما می گفتیم اینجااستان شده وباید کاربزرگ انجام بدهیم .

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود