18 تیر 1393
شماره خبر: 125566

اشتغالزایی در فردیس با شناخت زیرساختها و ظرفیتها دنبال شود

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

اشتغالزایی در فردیس با شناخت زیرساختها و ظرفیتها دنبال شود


فرماندار شهرستان فردیس با اشاره به مشکلات اشتغالزایی و بیکاری در این شهرستان تازه تاسیس گفت: کمبود مراکز درمانی و بهداشتی و مراکز ورزشی دو تهدید عمده در منطقه فردیس است که می توان توسعه اشتغال را به این سمت و سو هدایت کرد.
مهدی مهرور ، با اشاره به مشکلات شهرستان فردیس در اشتغالزایی اظهار داشت: هر شهرستان تازه تاسیس مشکلات خاص خود را در زمینه های مختلف دارد که باید با شناسایی ظرفیتها و موانع نسبت به حل آن اقدام و با شناخت زیرساختها و پتانسیل ها، موضوع اشتغال را دنبال کرد. وی با بیان اینکه در حال حاضر دو موضوع به عنوان تهدید در منطقه فردیس مطرح است، گفت: کمبود مراکز بهداشتی درمانی و بیمارستان و کمبود مراکز ورزشی در این شهرستان نوپا به شدت احساس می شود و باید در این زمینه ورود کنیم. مهرور افزود: این شهرستان حتی یک تخت بیمارستانی ندارد و از کمبود سالنهای ورزشی رنج می برد؛ بنابراین می توانیم بخشی از موضوع اشتغال را به این سمت و سو هدایت کنیم تا ضمن رفع نیازها، به توسعه اشتغال شهرستان کمک کنیم.
برگزاری نشست های تخصصی برای اشتغال جوانان فردیس
فرماندار شهرستان فردیس اضافه کرد: در بخش صنعت نیز این شهرستان دارای ظرفیتهای فراوانی است که بستری مناسب برای اشتغالزایی فراهم کرده است که در قالب نشستهای تخصصی، اشتغال جوانان را در این بخش پیگیر می کنیم. وی با اشاره به اینکه بیکاری عامل بسیاری از ناهنجاریهای اجتماعی است، یادآور شد: بخش عمده ای از جمعیت فردیس را قشر جوان تشکیل می دهد که فراهم کردن بسترهای اشتغال و به کارگیری این نیروها در بخش های مختلف تاثیر قابل توجهی در کاهش رفتارهای ناهنجار دارد.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود