3 تیر 1393
شماره خبر: 124605

افتتاح ساختمانهای اتحادیه پوشاک و آرایشگران زنانه در شهرستان فردیس

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

افتتاح ساختمانهای اتحادیه پوشاک و آرایشگران زنانه در شهرستان فردیس


طی مراسمی با حضور فرماندار، معاون برنامه ریزی فرمانداری، اعضای شورای اسلامی شهر کرج و مشکین دشت، جمعی از مسئولین ادارات و اعضای منتخب اتحادیه های شهرستان فردیس ساختمان دو اتحادیه افتتاح شد.
مهندس مهرور فرماندار شهرستان فردیس با اشاره به با اهمیت بودن نقش اتحادیه ها تاکید کرد با تشکیل این اتحادیه ها امید است با نظارت مستمر و همکاری با اداره های بازرسی و اماکن به سمت بهینه کردن وضعیت موجود و ارتقا ابعاد کیفی و کمی بر اساس کیفیت برتر برسیم و اینکار ممکن نخواهد بود جز با مشارکت و همیاری خود افراد و همکاری فی ما بین اتحادیه،متصدیان صنوف مختلف و ادارات مرتبط. ایشان خاطرنشان کردند : امید است با تشکیل اتحادیه های پوشاک و آرایشگران زنانه شاهد حل مشکلات، رسیدگی و ساماندهی مناسب صنوف مربوطه باشیم. وی افزود اتحادیه پوشاک با نظارت مستمر خود از جمله ایجاد گروه کارشناسی در صدد ایجاد پوشاک سالم و اسلامی باشند. ایشان اشاره داشتند به منظور بهبود كیفیت فعالیت اتحادیه های مزبور شایسته است هر چه بیشتر قوانین ، احکام اسلامی و شرعی را سرلوحه خویش قرار داده و از حواشی بپرهیزند و خدمات مناسب مطابق شئونات برای مردم به ارمغان آورند. وی در مورد واحدهای صنفی که دارای مجوز رسمی و پروانه کسب نمی باشند گفت : با توجه به تشکیل اتحادیه و استقرار آن از افراد بدون مجوز این انتظار می رود که با همکاری اتحادیه ، اداره اماکن و سایر دستگاهها هر چه سریعتر جهت دریافت مجوز اقدام نمایند تا به یک ساماندهی شایسته دست یابیم.
مهرور در خاتمه عنوان کرد : امیدواریم با اجرای درست قوانین و نظارت مستمر بر نحوه ارائه خدمات از سوی این اتحادیه ها شاهد رشد، اعتلاء ،بهبود کیفیت ، توسعه اقتصادی و افزایش اشتغال در اصناف شهرستان باشیم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود