28 خرداد 1393
شماره خبر: 124206

نشست فرماندار شهرستان فردیس با جامعه روحانیت شهرستان

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

نشست فرماندار شهرستان فردیس با جامعه روحانیت شهرستان


دراین نشست مسائل سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و اجرای برنامه های در دست اقدام در ماه مبارک رمضان در دفتر امام جمعه این شهرستان و با حضور امام جمعه، فرماندار، نمایندگان مجلس، اعضای شورای شهر و روحانیان این شهرستان مطرح شد.
مهندس مهرور فرماندار این شهرستان با بیان این مطلب که روحانیون پل ارتباطی بین توده مردم و مسئولین هستند اظهار داشت: روحانیت از پیشتازان عرصه سیاست، دین ومذهب و مسائل فرهنگی هستند و روحانیون معزز با حضور در دورترین نقاط کشور رسالت خطیر تبیین برنامه ها و خط مشی نظام اسلامی را بر عهده دارند. مهدی مهرور در ادامه افزود: فضای معنوی حاکم بر ماه مبارک فرصت مغتنمی است برای تزکیه روح و روان و همفکری بین علمای این شهرستان درجهت ترویج احکام الهی و مذهب تعالی بخش تشیع و استفاده ازفضای مساجد و آماده سازی یک محیط مناسب در جهت جذب عموم مردم علی الخصوص جوانان در این ایام پر خیر و برکت گام موثری در جهت رشد وتعالی ایران، اسلام و فرهنگ عمومی جامعه است.
ارتباط مدیران با جامعه روحانیت امری ضروری است
وی همچنین تاکید کرد با توجه به هجمه تبلیغی غرب علیه اسلام رسالت روحانیون خطیرتر از گذشته خواهد بود و در بحث مسائل فرهنگی در سطح شهرستان مسئولین اجرایی می بایست در اجرای برنامه های خود از مشورت و نظر روحانیون استفاده کنند. لازم به ذکر است این جلسات که بصورت ماهیانه به همت امام جمعه شهرستان و با حضور مسئولین اجرایی و جامعه روحانیت شهرستان فردیس برگزار می گردد. تمامی مسائل در حوزه های مختلف مورد بررسی و هم اندیشی و ارائه طرح و پیشنهاد قرار می گیرد. این جلسه بامحوریت آغاز ماه رمضان و همکاری مساجد و هیأت مذهبی در خصوص بسط و گسترش ارزشهای اسلامی چون کمک به نیازمندان و انفاق و سایر آداب و شعائر مقدس این ماه بود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود