24 خرداد 1393
شماره خبر: 123894

امنیت اصل نخست زندگی اجتماعی است

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

امنیت اصل نخست زندگی اجتماعی است


نماینده مجلس شورای اسلامی بر ضرورت اتخاذ دیدگاه های کلان و فراجناحی در مجموعه مسئولان شهر برای هر چه پررنگ تر کردن مسئله امنیت در استان تاکید کرد.
محمدجواد کولیوند در باشگاه میلاد کرج، امنیت را اصل نخست آرامش در زندگی شهروندان برشمرد و از حمایت و حمیت جدی اداره کل اطلاعات برای تحقق این مهم قدردانی کرد. وی حذف دایره ها و محدودیت های حزبی و جناحی در ایجاد و شکل گیری محیط ایمن و سالم را یک اصل دانست و خاطرنشان کرد: امنیت و آسایش حقی اولیه، فراجناحی و فرامنطقه ای است و باید همه مسئولان در همه حوزه ها با جدیت به آن بپردازند. وی احساس امنیت در وهله نخست و تردد سالم و ایمن در جامعه در مرحله دوم را یکی از جدی ترین مظاهر ایمنی به شمار آورد.
تیم راهبردی امنیتی تشکیل شود
نماینده مردم کرج، اشتهارد، فردیس و آسارا در مجلس شورای اسلامی، وجود یک تیم راهبردی برای ایجاد امنیت در شهر را بسیار مفید و ارزشمند تلقی کرد و از دستگاه های مختلف و مسئولان خواست برای ایجاد پتانسیل های مفید شهری همراهی کنند. کولیوند تاکید کرد: در حقیقت هم اکنون شاهد همت و حمایت بی دریغ مجموعه مدیریت شهری کرج برای تحقق امنیت در شهر هستیم که این امر شایسته قدردانی است.
البرز از دریافت برخی اعتبارات باز ماند
کولیوند در ادامه با اشاره به وجود برخی مشکلات در حوزه های مختلف استان و با یادآوری این نکته که معمولا برای استان شدن هر منطقه، به دستگاه ها و نهادهای مختلف اعتبارات ویژه ای اختصاص می یابد ادامه داد: این امر چنان که باید و شاید درباره کرج و استان البرز به وقوع نپیوست و این مشکلاتی را برای منطقه به وجود آورد که امیدواریم با پیگیری های صورت گرفته و تلاش مسئولان، این کمبودها جبران شده و دستگاه ها بتوانند اعتبارات بیشتری را جذب کنند. وی عدم برخورداری از مکان و فضای مناسب اداری برای برخی دستگاه های استان را از مظاهر این کمبود اعلام کرد و اظهار داشت: باید با اتخاذ راهکارهای منطقی و عملیاتی به رفع این مشکلات بپردازیم.
هیچ شبهه ای به انتخابات گذشته راه ندارد
کولیوند همچنین با اشاره به برگزاری انتخابات در سال گذشته به مسئله انتخابات و سلامت رای گیری در استان اشاره کرد و انتخابات سال گذشته ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر را یکی از سالم ترین انتخابات در سال های گذشته دانست. وی تصریح کرد: انتخابات بی نظیر بود و هیچ ابهامی در برگزاری سالم آن وجود ندارد. نماینده مردم البرز در مجلس شورای اسلامی از وجود رهبری در جامعه اسلامی به عنوان یک نعمت بزرگ یاد کرد و تصریح کرد: شوراها و مجلس شورای اسلامی باید ذیل فرامین و هدایت عالمانه رهبر فرزانه انقلاب، با احترام به آراء و افکار مختلف و نیز تحمل تضارب آراء، زمینه توسعه در کشور را فراهم آورند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود