24 خرداد 1393
شماره خبر: 123820

جنایتکاران عراق با اسلام مخالف اند

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

جنایتکاران عراق با اسلام مخالف اند


معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با اشاره به جنایات اخیر در عراق و موصل، گفت: این جنایتکاران با اسلام مخالف اند و شیعه و سنی برایشان فرقی ندارد.
حجت الاسلام محمد علی شهیدی محلاتی در مراسم جشن نیمه شعبان در شهرستان نظرآباد و در جمع شمار قابل توجهی از خانواده شاهد ضمن گرامیداشت میلاد امام زمان (عج)، تقارن این ایام را با حماسه 24 خرداد ماه و نخستین سالگرد دولت تدبیر و امید در کشور خجسته دانست و تورقی بر تاریخ انقلاب ها در دنیا داشت.
رهبران الهی در طول تاریخ ملت ها را از ذلت رهایی بخشیده اند
وی در بدو امر نقش رهبران را در تمامی انقلاب ها تشریح کرد و گفت: همانگونه که خداوند در قرآن کریم اشاره داشته اند، تمامی انقلاب ها با وجود دو رهبر از طیف رهبران الهی و طاغوتی به وقوع پیوسته است. شهیدی ادامه داد: در این میان رهبران طاغوتی مردم را به سمت نار و آتش کشانیده و در مقابل آن رهبران الهی منشاء تمامی خوبی ها، اخلاق مداری و عدالت شده و ملتی را به سوی روشنایی هدایت و از ظلمت و ذلت رهایی بخشیده اند. معاون رئیس جمهور با اشاره به اینکه همواره در مقابل رهبران الهی عده ای ایستادگی کرده اند، مصداق این امر را در دوران امامت پیامبراکرم (ص) مورد تحلیل قرار داد و تصریح کرد: زمانی که پیامبر(ص) نیز مبعوث شدند تا مردم را به سمت عدالت رهنمون سازند عده ای از ابی سفیان ها و ابوجهل ها بودند که مقابل ایشات ایستادند.
مواجهه با 3 طیف "موافقان، منافقان و مخالفان" در طول انقلاب های تاریخ
وی این حرکت ادامه در طول تاریخ را به انقلاب شکوهمند اسلامی بسط داد و خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی ایران نیز از این قاعده مستثنی نبوده است، هنگامی که امام پرچم انقلاب را برافراشتند از 15 خرداد 42 تا بهمن 57 سراسر شاهد گروه هایی بود که در مقابل امام ایستادند، اما را زندانی و سپس تبعید کردند و در نهایت نیز انقلاب ما به پیروزی رسید. شهیدی محلاتی گفت: بعد از انقلاب اسلامی نیز دو دسته وجود داشته اند، عده ای که در کنار امام راحل وفادار به عهد و پیمان بودند و راه ترسیم شده امام را ادامه دادند، عده ای که علناً در مقابل امام ایستادند و البته گروه سومی که به ظاهر با امام بودند اما در باطن چهره ای شیطانی داشته و منافق بودند. رییس بنیاد شهید کشور توطئه های گروه منافق را از منشاء را دامنه دار دانست و ادامه داد: منافقان و دشمنان انقلاب اسلامی به طرق مختلف در داخل و خارج از کشور از هیچ تلاشی فروگذار نبودند، تا اینکه 8 سال جنگ تحمیلی رقم خورد و در آن برهه نیز عده ای وفادارانه در مقابل منافقان ایستادند و از جان خود نیز در این راه گذشتند.
اقتدار امروز کشور مرهون فداکاری شهدا است
شهیدی محلاتی در ادامه تصریح کرد: بنابراین آرامش کنونی کشور مرهون خون پاک شهدا است و اگر آرامشی بر کشور حاکم است از رشادت ها و جانفشانی های خانواده هایی است که فداکاری کرده اند تا ما با آسودگی و افتخار زندگی کنیم. رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور ضمن اشاره به رهبری های داهیانه مقام معظم رهبری گفت: اگر در شرایط کنونی مسئولان با اقتدار عمل می کنند و با اقتدار از ملت ستمدیده فلسطین و لبنان حمایت می شود به علت وجود شهدا و خانواده های معزز شهدا است.
جنایتکاران عراق با اسلام مخالف اند
وی با اشاره به تحولات اخیر در منطقه و انقلاب کشورهای مصر، تونس و.. گفت: مردم مظلوم سوریه در این 3 سال خون های بسیاری داده اند چرا که بسیاری از کشورهای دنیا در مقابل ملت مظلوم سوریه ایستادند ولی به خواست خداوند رسوا شدند و مردم سوریه با اقتدار به پای صندوق های رای رفتند و دوباره رییس جمهور خود را انتخاب کردند. شهیدی محلاتی با اشاره به جنایات روز گذشته شهرهای عراق و موصل این گروه ها را مخالفان اسلام دانست و تصریح کرد: جنایتکارانی که دست به اقداما فجیع زده اند شیعه و سنی برایشان فرقی ندارد اینها با اسلام مخالف اند.
از کشور عراق حمایت می کنیم
معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور دفاع از مردم عراق، نجف و سامرا را وظیفه جامعه اسلامی قلمداد کرد و خواستار دعای ملت برای آزادی کشور همسایه عراق دست جنایتکاران شد. شایان ذکر است؛ در جشن میلاد فرخنده حضرت مهدی (عج) با حضور فرماندار نظرآباد، نماینده مردم ساوجبلاغ و نظرآباد در مجلس شورای اسلامی، معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری البرز، مدیران ارشد استانی و شهرستانی و خانواده های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان شامگاه پنجشنبه در شهرستان نظرآباد برگزار شد. وی پس از نماز مغرب و عشاء در مسجد غدیر شهرستان نظرآباد نیز در جمع ایثارگران ایراد سخن داشت.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود