16 دی 1392
شماره خبر: 113257

بازدید معاون استاندار از اداره کل پزشکی قانونی البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

بازدید معاون استاندار از اداره کل پزشکی قانونی البرز


معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری البرز با حضور در اداره کل پزشکی قانونی استان در جمع کارکنان این مجموعه در جریان دغدغه های این قشر زحکمتکش و پرتلاش قرار گرفت.
شاهپور رستم زاده به اتفاق فربیرز همدانی در ادامه سلسله بازدیدهای این معاونت از دستگاه های اجرایی استان ، این بار راهی پزشکی قانونی استان شد و از نزدیک در جریان فعالیت های این مرکز قرار گرفت. معاون استاندار در جمع کارکنان پزشکی قانونی استان جویای دغدغه های شبانه روزی فعالان این عرصه شد. آنچه در جریان این بازدید بیش از هر موضوعی به عنوان دغدغه طرح شد سخت و زیان آور بودن کار در پزشکی قانونی بود؛ کارکنان این مجموعه در استان البرز از معاون استاندار خواستند با این نگاه به اداره کل پزشکی قانونی بنگرد و در راستای شأن زحمت کشان این عرصه کوشا باشند.
کمبود نیروی انسانی در اداره کل پزشکی قانونی البرز
یکی از مهمترین مشکلات موجود بردر اداره کل پزشکی قانونی استان البرز کمبود نیروی انسانی است که با توجه حساسیت کار در این مرکز توسعه ساختار نیروی انسانی به عنوان یکی از مطالبات مطرح شد و معاون استاندار نیز انتقال و مأموریت نیرو از سایر استانهای کشور به اداره کل پزشکی قانونی البرز را منوط به شناسایی کارکنان زبده از سوی این اداره کل دانست.
اختصاص

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود