13 شهریور 1391
شماره خبر: 11061

40 میلیارد ریال برای فاز اول فرودگاه مسافربری پیام اختصاص یافت

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

40 میلیارد ریال برای فاز اول فرودگاه مسافربری پیام اختصاص یافت

سپیدار آنلاین: فرماندار کرج از اختصاص 40 میلیارد ریال برای اجرای فاز اول فرودگاه مسافربری پیام خبر داد.
مهدی ایران نژاد با بیان این مطلب اظهار داشت: در فاز یک این طرح اراضی دولتی که در این محدوده وجود دارد در اختیار فرودگاه پیام قرار گرفت. وی افزود: فاز دوم این طرح که احداث سازه های مسافربری است در سال 91 عملیاتی می شود. این مسئول با اشاره به اینکه ظرفیت فرودگاه پیام به عنوان مهمترین ظرفیت اقتصادی استان البرز از جایگاه بسیار مهمی برخوردار است، خاطر نشان کرد: این فرودگاه که از بزرگترین باند بین المللی باری و مسافری برخوردار است، ظرفیت بسیار مناسبی است که می تواند برای آینده اقتصادی البرز و مرکز استان بسیار مثمرثمر واقع شود.
توسعه همه جانبه کرج هدف اصلی خدمت رسانی مدیران است
فرماندار کرج در بخش دیگری از سخنان خود توسعه همه جانبه این شهرستان را هدف اصلی خدمت رسانی از سوی مدیران ذکر کرد و گفت: آنچه مسلم است توسعه همه جانبه کرج با شعار عملیاتی نمی شود بنابراین باید با تعامل و وحدت رویه در میان مسئولان شهرستان و مشارکت مردم زمینه خدمت رسانی مطلوب فراهم شود.
وی یادآور شد: همانگونه که بارها در جلسات شورای اداری شهرستان نیز مطرح شده و به برخی مدیران کم کار نیز تذکر داده شده است،اگر کسی نتواند رضایتمندی مردم را فراهم کند جایگاهی در بدنه دولت ندارد در این راستا لازم است مدیران دستگاه های مختلف شهرستان با رصد عملکرد زیرمجموعه خود میزان رضایتمندی مردم را بیش از پیش فراهم کنند.
مطالبات مردم از دستگاه های مختلف به صورت نامحسوس رصد می شود
فرماندار کرج در ادامه سخنان خود با بیان اینکه مطالبات مردم از دستگاه های مختلف به صورت نامحسوس رصد می شود، خاطر نشان کرد: با فعال شدن تیم های بازرسی و نظارت فرمانداری کرج و ورود به حوزه های مختلف عملکرد دستگاه های مختلف در راستای خدمت رسانی به مردم رصد شده و نقاط ضعف عملکردی آنان در ارزیابی سالانه مدیران مورد توجه قرار می گیرد. وی تصریح کرد: علاوه بر رصد عملکردی مدیران، توزیع عادلانه خدمات عمومی نقش بسزایی در افزایش رضایتمندی در مردم دارد که امید می رود با تداوم این روند شاهد توسعه همه جانبه شهرستان در ابعاد مختلف و افزایش امید به آینده در میان مردم شهرستان باشیم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود