12 مرداد 1391
شماره خبر: 9766

تشکیل تیمهای نظارت بر ساختمانهای دارای پروانه ساخت در مناطق 12 گانه کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

تشکیل تیمهای نظارت بر ساختمانهای دارای پروانه ساخت در مناطق 12 گانه کرج

سپیدار آنلاین: معاون خدمات شهری شهرداری کرج از تشکیل تیمهای نظارت بر ساختمانهای دارای پروانه ساخت در مناطق 12 گانه این کلانشهر خبر داد.
سعید صفری در نشست مشترک مسئولان خدمات شهری و شهرسازی مناطق 12 گانه شهرداری کرج که در محل باشگاه میلاد برگزار شد، اظهار داشت: طی هماهنگی های به عمل آمده با معاونت معماری و شهرسازی شهرداری، به منظور کاهش ساخت و سازهای غیرمجاز و برخورد با متخلفان، مقرر شده است که تیمهای نظارت بر ساختمانهای دارای پروانه ساخت در مناطق 12 گانه این کلانشهر تشکیل شود. وی از آسیب شناسی مشکلات موجود در حوزه کنترل و نظارت بر ساخت و سازها در این کلانشهر خبر داد و افزود: در این زمینه تمامی گشتهای سد معبر در کرج از سوی معاونت خدمات شهری جمع آوری شد.
اجرای عملیات فضای سبزدرمیدان امام خمینی(ره)/ورودی محمدشهر سرسبز شد
مدیر منطقه9 شهرداری کرج یکی از اقدامات فضای سبز شهرداری این منطقه را بهسازی ضلع جنوبی میدان امام خمینی(ره) بیان کرد. حسن مدیرروستا با اشاره به فعالیت فضای سبز منطقه 9 شهرداری کرج افزود: این پروژه با کاشت 78 متر انواع گل فصلی و هزار و 152 متر چمن کاری و کاشت 15 اصله توت به اتمام رسید. وی یادآور شد: نصب 6 نیمکت و 250 متر لوله کشی آب و نصب 11پایه چراغ دو شعله که در ماه های گذشته بوده است از اقدامات قابل توجه فضای سبز بوده است.
احداث فضای سبز جاده محمد شهر روبروی پمپ بنزین
عملیات احداث فضای سبز در جاده محمد شهر روبروی پمپ بنزین در دست اجرا است.
مدیر روستا از اجرای خاکریزی، تسطیح‌ و کاشت انواع درختچه های توری و کامیس پاریس و پامپاس کراس به متراز هزار و 700 مترخبر داد.
پروژه جدول گذاری و کانیوا بلوار طالقانی شمالی انجام می شود
مدیر منطقه 1 شهرداری کرج از اجرای پروژه جدول گذاری و کانیوا در بلوار آیت ا... طالقانی شمالی خبر داد . شریف کاظمی گفت: به منظور اجرای فعالیت های عمرانی و رفاهی در سطح منطقه و ارائه خدمات در راستای توسعه آبادانی، عملیات اجرای پروژه جدول گذاری و کانیوا در بلوار آیت ا... طالقانی شمالی آغاز شده است. وی افزود: این پروژه از ابتدای کوه نورالشهدا از هفتم مرداد ماه جاری آغاز و به مدت 40 روز ادامه خواهد داشت
راه اندازی وب کیوسک جستجوی آدرس محل دفن اموات در بهشت سکینه(س) کرج
مدیرعامل سازمان آرامستانهای شهرداری کرج از نصب و راه اندازی دستگاه جستجوی آدرس محل دفن اموات در گلزار شهدای بهشت سکینه(س)خبر داد. یدالله پورمظاهری از نصب و راه اندازی دستگاه الکترونیکی جستجوی آدرس محل دفن اموات در ورودی باب الرضا (ع) گلزار شهدای بهشت سکینه(س) خبر داد و اظهار داشت: تمامی زائرین اهل قبور که آدرس محل دفن بستگان درگذشته خود را فراموش کرده اند، می توانند با مراجعه به این وب کیوسک واقع در ورودی اصلی سردرب سازمان (باب الرضا(ع)) و وارد کردن نام و نام خانوادگی محل دقیق قطعه ردیف و شماره متوفی خود را مشاهده کنند. وی با اشاره به اینکه با این روش در زمان زائرین اهل قبور برای حضور در دفتر متوفیات سازمان به منظور اخذ محل دفن اموات صرفه جویی می شود، افزود: عملکرد این دستگاه همانند دستگاه های خودپرداز بانکها است.
106هزارمتر مربع از سطح معابر منطقه 10 کرج آسفالت شد
مدیر منطقه 10 شهرداری کرج گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون اجرای عملیات روکش 106 هزار و200 متر مربع با بهره گیری از 11 هزار و800 تن آسفالت در این منطقه انجام شد.
"افراسیاب شجاعی" با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون عملیات روکش و لکه گیری آسفالت و جدول گذاری در چندین خیابان این منطقه انجام شده است،این مهم را اولویت شهرداری منطقه 10 عنوان کرد. وی افزود: همچنین با توجه به روند رو به توسعه و ساخت و سازها هم اکنون اکثر قریب به اتفاق خیابانهای این محدوده شهری نیازمند آسفالت و جدول گذاری هستند.
طرح مرمت و پاکسازی پارک های محله ای کلید خورد
مدیر منطقه 11 شهرداری کرج خبرداد: طرح مرمت و پاکسازی پارک های محله ای این منطقه کلید خورد. سعید حسنی با اعلام این خبر افزود: در راستای اجرای این طرح، پارک های محلی شهرک جهان نما، بلوار شهید اسکندری مرمت و پاکسازی شدند. وی عنوان کرد: از دیگر اقدامات صورت گرفته به منظور پاکسازی و مرمت پارک های محلی، ترمیم درختان نیمه خشک است که این مهم در پارک ها و فضاهای سبز حاشیه خیابان ها و معابر سطح منطقه انجام شد. این مسئول هدف از اجرای طرح مرمت و پاکسازی پارک های محله ای را زیباسازی چهره شهر و استفاده بهینه شهروندان از پارکهای محله ای عنوان کرد و افزود: اجرای طرح هایی از جمله احداث، بازسازی و مرمت پارک های محله ای نقش بسزایی در توسعه سرانه فضای سبز دارد.
نصب لوازم تندرستی در پارک سحر منطقه 4
مدیر منطقه 4 شهرداری کرج از نصب مجموعه کاملی از لوازم تندرستی در پارک سحر واقع در اکبرآباد در راستای ارتقاء سلامت شهروندان و ایجاد روحیه نشاط و تعالی خبر داد.
عباس سعیدی کیا گفت: پیرو بازدید میدانی از محدوده اکبرآباد خیابان شهید باقری مقرر شد تا ست کامل لوازم تندرستی در محل پارک سحر برای ساکنین آن محله نصب شود.
این مسئول اظهار داشت: بستر سازی مناسب در زمینه های ورزشی باعث ایجاد انگیزه در روحیه مخاطبان شده و این مهم سبب می شود تا شهروندان با طراوت و شادابی در راستای نیل به سوی سلامتی گامهای موثری بردارند.
پروژه جدول گذاری و آسفالت خیابان بنفشه به اتمام رسید
مدیر منطقه 1 شهرداری کرج از اتمام پروژه جدول گذاری، کانیوا و روکش کامل آسفالت در خیابان بنفشه خبر داد. حسین شریف کاظمی با بیان این خبر گفت: در راستای طرح بهسازی معابر سطح منطقه و بر طرف کردن مشکل دفع آب های سطحی ، پروژه جدول گذاری خیابان بنفشه به اتمام رسید. این مسئول طول جدول گذاری را 450 متر اعلام کرد و افزود: این پروژه با بودجه ای بالغ بر 30 میلیون تومان در مدت زمان 15 روز اجرا و به اتمام رسید. شریف کاظمی اظهار داشت: روکش آسفالت این خیابان نیز بعد از اتمام پروژه جدول گذاری و کانیوا ، آغاز و ژنجم مرداد ماه جاری تکمیل و به بهره برداری رسیده است.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود