20 شهریور 1392
شماره خبر: 85175

دوره فعلي شورا و شهرداري پرافتخارترين دوران مديريت شهري از بدو تاسيس است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

دوره فعلي شورا و شهرداري پرافتخارترين دوران مديريت شهري از بدو تاسيس است


شهردار كرج اقدامات انجام شده مديريت شهري را در دوره سوم چشمگير عنوان كرد و گفت: با تجهيز و بهره برداري از طبقه يازدهم و جابه جايي ساختمان شهرداري شاهد بيش از 500 ميليارد تومان سود مالي به نفع شهرداري كرج هستيم.
سيد علي آقازاده هم اكنون، در مراسم بهره برداري از طبقه يازدهم شهرداري كرج كه در سالن كنفرانس شهداي شهرداري با حضور اعضاي دوره سوم و چهارم شوراي اسلامي شهر كرج، مديران مناطق 12 گانه، سازمانها، ر‍‍‍وساي ستادي برگزار شد، ضمن تبريك به مناسبت شروع به كار شوراي جديد گفت: جلسه مشترك بين مديران شهرداري كرج با اعضاي شوراي اسلامي كرج به پيشنهاد شهرداري و اعضاي شوراي جديد و با هماهنگي مديريت شهري براي اولين بار برگزار مي شود كه به همراه آن شاهد افتتاح طبقه 11 شهرداري كرج و سالن همايشهاي شهرداري كرج با عنوان سالن شهداي شهرداري كرج هستيم. وي افزود: از دوره قبل شوراي اسلامي شهر كرج تاكنون تيم مديريتي شهرداري با همكاري شورا كارهاي بزرگي را در شهر ارائه كرد كه اميد است در دوره جديد با صداقت و در فضايي صميمي و با جديت دنبال شود. اين مسئول با اشاره به گزارش عملكرد مديريت شهري در دوره حدود پنج سال، خاطرنشان كرد: اين دوران يكي از دوران پر افتخار شهرداري محسوب مي شود كه تمام امور انجا شده به طور كامل توسط روابط عمومي تدوين و تقديم حاضران خواهد شد.
فضاي در خور و شان مراجعين، ميزان رضايتمندي شهروندان را افزايش داده است
آقازاده در ادامه با اشاره به راه اندازي ساختمان ستاد مركزي، افزود: يكي از كارهاي بزرگي كه در دوره مديريت فعلي انجام شده است، خريد و تجهيز ساختمان شهرداري و در ادامه احداث طبقه 11 بوده كه اين كار علي رغم مقاومتها به انجام رسيد. وي در خصوص ارزش گذاري اين ساختمان گفت: با تجهيز و بهره برداري از اين طبقه از شهرداري در حال حاضر شاهد بيش از 500 ميليارد تومان سود مالي به نفع شهرداري كرج هستيم. اين مسئول افزود: علاوه بر اين كه اين سود مالي نصيب شهرداري شده است، ميزان رضايتمندي ارباب رجوع و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان با توجه به ايجاد محيطي مناسب و استاندارد براي همكاران نيز افزايش يافته است. شهردار كرج تاكيد كرد: در كنار اين ساختمان ساختمان ديگري نيز در ضلع شمالي در حال ساخت مي باشد كه براي تامين پاركينگ كارمندان و مكمل اين ساختمان در نظر گرفته شده است كه اميد است تا سال 93 افتتاح و به بهره برداري برسد.
تقدير شهردار كرج از سازمان پاركها
آقازاده در بخش ديگري با اشاره به برپایی دومين نمایشگاه گل در كرج گفت: فعالیت شبانه روزي سازمان پاركها و عوامل دست اندر كار برای برپایی دومین نمایشگاه بین المللی گل و گیاه کرج قابل تحسین و ستایش بود. شهردار كرج ادامه با توجه به استقبال بي نظير شهروندان از دومین نمایشگاه بین المللی گل و گیاه کرج اظهار داشت: اقدام خوبی که از سوی سازمان پارکها انجام شد، برپایی نمایشگاه گل و گیاه کرج بود که با استقبال بی نظیر شهروندان مواجه شد و در دومين نمايشگاه گل و گياه نيز شهروندان از اين فرصت استفاده کردند و ساعاتی را همراه با خانواده در این نمایشگاه و محیط مفرح گذراندند. وی توسعه متوازن فضای سبز در شهر را دليل متمرکز شدن مدیریت سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج در کار دانست و افزود: اميد است دستاورد اين نمايشگاه، توسعه فضاي سبز و بهره برداري از

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود