5 تیر 1391
شماره خبر: 8240

مراسم گراميداشت روز جانباز از سوي شهرداري در كرج برگزار شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

مراسم گراميداشت روز جانباز از سوي شهرداري در كرج برگزار شد

سپیدار آنلاین: با برگزاري مراسمي با حضور محسن رضايي دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام،‌ سيد علي آقازاده شهردار، مهدي ايران نژاد فرماندار كرج، محمود دادگو رئيس و اعضاي شوراي اسلامي اين كلانشهر، از 250 نفر از جانبازان شاغل در شهرداري كرج تجليل و قدرداني شد.
با حضور بيش از هزار نفر از جانبازان شهرداري كرج به همراه خانواده هاي آنان، با حضور محسن رضايي دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام، سيد علي آقازاده شهردار، محمود دادگو و رئيس و اعضاي شوراي اسلامي شهر كرج، مهدي ايران نژاد فرماندار و جمع كثيري از مسئولان استاني و شهرستاني، مراسم جشن ميلاد باسعادت حضرت ابوالفضل(ع) و آيين گراميداشت روز جانباز برگزار شد. در اين مراسم مسئول امور ايثارگران شهرداري كرج طي سخناني ضمن تبريك اين روز پر اهميت و لزوم گراميداشت ياد و خاطره شهداي هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: : با هدف توسعه و ترويج فرهنگ شهادت و ايثار در جامعه به خصوص بين جوانان و نوجوانان همچنين حفظ جايگاه و شان شهيدان و زنده نگه داشتن ياد و خاطره اين افراد از سوي حوزه امور ايثارگران شهرداري طي سال جاري اقدامات مختلفي در راستاي حفظ و توسعه و ترويج فرهنگ ايثار و شهادت در اين كلانشهر برگزار شد كه در اين زمينه با حضور مسئولان و مديران در مناطق 12 گانه شهرداري كرج، از 520 خانواده شهيد بازديد و به مشكلات آنها رسيدگي شد.
برگزاري 80 يادواره شهيد در كرج
اين مسئول عنوان كرد: در اين بازديدها، مسئولان و مديران شهري به بررسي مشكلات خانواده هاي شهيد پرداختند و دستورات لازم را براي رفع مشكلات آنها صادر كردند. كلانتري ادامه داد: طي سال گذشته به منظور ترويج فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه، 80 يادواره شهدا در نقاط مختلف كلانشهر كرج با حضور مسئولان كشوري برگزار شد كه در اين زمينه طبق برنامه ريزي مقرر شده است كه در سال جاري نيز بيش از 100 يادواره شهدا در مناطق مختلف كرج به خصوص در نقاط محروم از سوي امور ايثارگران شهرداري برگزار شود.
بانك اطلاعاتي جانبازان و ايثارگران شهرداري كرج به روز است
اين مسئول افزود: به همت اين واحد،‌ طي چند ماه گذشته بانك اطلاعاتي جانبازان، ايثارگران و خانواده هاي شهدا تشكيل شده است، اين بانك اطلاعاتي هم اكنون ساماندهي شده و به روز است و هرگونه تغيير آدرس و ... در اين بانك به صورت روزانه ثبت مي شود.
تمامي معابر اصلي و فرعي كرج به نام و تصوير شهدا مزين مي شوند
مشاور امور ايثارگان شهرداري كرج يادآور شد: طبق برنامه ريزي در سال جاري مقرر شده است كه تمامي معابر اصلي و فرعي اين كلانشهر به نام و تصوير شهدا مزين شوند كه طي سال گذشته بخش عمده اي از اين مهم انجام پذيرفت و در سال جاري نيز مابقي معابر باقيمانده نيز به نام و تصوير شهدا مزين خواهند شد. همچنين در اين مراسم مداحان اهل بيت به مديحه سرايي در مدح و ثناي ائمه اطهار پرداختند.



منبع: پايگاه خبري مديريت شهري كرج

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود