18 خرداد 1391
شماره خبر: 7697

وجود زمينهاي قولنامه اي در منطقه 4 ارائه خدمات به شهروندان را مشكل ساز كرده است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

وجود زمينهاي قولنامه اي در منطقه 4 ارائه خدمات به شهروندان را مشكل ساز كرده است

سپیدار آنلاین: سرپرست منطقه 4 شهرداري كرج از وجود زمينهاي قولنامه اي در اين منطقه خبر داد و گفت: اين مشكل ارائه خدمات به شهروندان را با مشكل مواجه كرده است.
عباس سعيدي كيا اظهار داشت: در حال حاضر در برخي از محلات اين منطقه به خصوص مناطق محروم، زمينهاي قولنامه اي وجود دارد كه ارائه خدمات به شهروندان در بخشهاي مختلف را با مشكل مواجه كرده است. وي افزود: يكي از اين مشكلات، احداث پارك در محلات مختلف اين منطقه است كه شهرداري اقدامات لازم را براي ايجاد فضاي سبز در زمينهاي خالي و باير را انجام مي دهد و در اوسط كار مشخص مي شود كه اين زمين چند مالك دارد و اسناد آن قولنامه اي است.
راهكارهاي لازم براي رفع مشكلات اراضي قولنامه اي ارائه شود
اين مسئول عنوان كرد: در اين زمينه بايد راهكاري براي رفع اين مشكل و ارائه مجوز به صاحبان اراضي قولنامه اي ارائه شود. سعيدي كيا با اشاره به حضور رئيس شوراي اسلامي شهر كرج در اين منطقه و رسيدگي به مشكلات شهروندان ادامه داد: در اين ملاقات مردمي از 110 شهروند مراجعه كننده 65 نفر مشكل زمينهاي قولنامه اي را مطرح كردند كه بايد به اين مهم به صورت ويژه رسيدگي شود.
رسيدگي و نظارت ويژه بر ساخت و سازهاي غيرمجاز در منطقه 4
سرپرست منطقه 4 شهرداري كرج يادآور شد: با تمهيدات انجام شده در بحث رسيدگي و نظارت بر ساخت و سازهاي غيرمجاز در اين منطقه، نيروهاي كنترل و نظارت و گشتهاي مربوطه در اين منطقه فعال شده اند. وي اعلام كرد: اين مهم تاكنون تا حد مطلوبي كنترل شده است كه طي سال جاري نيز برنامه هاي مختلفي به منظور جلوگيري از ساخت و سازهاي غيرمجاز در اين منطقه انجام مي شود.



منبع: پايگاه خبري مديريت شهري كرج

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود