28 اردیبهشت 1391
شماره خبر: 7133

21 درصد مردم کرج برای سفرهای دورن شهری از اتوبوس استفاده می کنند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

21 درصد مردم کرج برای سفرهای دورن شهری از اتوبوس استفاده می کنند

سپیدار آنلاین: مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی کرج و حومه عنوان کرد: با توجه به آمارهای موجود، در حال حاضر 21 مردم کرج برای انجام سفرهای درون شهری از اتوبوس استفاده می کنند.
مهرداد کیانی در گفتگو با پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، گفت: آمار های موجود برغم فاصله داشتن با ایده آل های جهانی در کشورهای توسعه یافته، نسبت به وضعیت موجود کشور مناسب و متعادل است. وی، انعطاف پذیری در خدمات رسانی را عامل پیشرو در ارتقاء سطح خدمات رسانی ذکر و عنوان کرد: خدمات حمل و نقل عمومی برای تحقق حداکثری اهداف سازمان همچنین جلب رضایت شهروندی معیارهای مشخصی را نیاز دارد. کیانی گفت: مدرن و جوان بودن ناوگان اتوبوسرانی از جمله مولفه ها و معیارهای اثر گذار بر ارائه خدمات کیفی است. این مسئول خاطرنشان کرد: در سال های گذشته در ناوگان اتوبوسرانی کرج، اتوبوس های کولردار وجود نداشت این در حالیست که هم اکنون بیش از 60 درصد ناوگان را اتوبوسهای کولر دار تشکیل می دهند. وی اظهارداشت: با تدوین برنامه ها و سیاست های اجرایی در سازمان اتوبوسرانی در حال حاضر 700 هزار شهروند کرجی برای انجام سفرهای درون شهری از اتوبوس های این سازمان بهره می گیرند.
ضرورت آشنایی با سطح توقع شهروندان از سازمان
مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی کرج و حومه، با تاکید بر شناسایی نیاز مسافران و آگاهی از سطح توقعات آنان از خدمات سازمان اتوبوسرانی، گفت: رسیدن به این معیار و شناخت می تواند نقطه مناسبی برای تحقق اهداف سازمان باشد. کیانی، مردمی بودن مدیران و مسئولان شهری را مهم دانست و عنوان کرد: نهادینه کردن این فرهنگ اجتماعی در بطن جامعه بازخوردهای مناسبی دارد که در نهایت منجر به احقاق حقوق شهروندان و تامین نیازهای شهروندی می شود. وی، کنترل وضعیت برون سازمانی و شناخت ارزیابی مردم از فعالیت های سازمان را مهم ارزیابی کرد و با بیان اینکه، سازمان اتوبوسرانی به واسطه ارتباط نزدیک با مردم باید به طور ویژه یه این مهم بپردازد، گفت: این سازمان تلاش و اهتمام ویژه برای تحقق این مهم انجام می دهد. این مسئول اظهارداشت: به منظور کنترل وضعیت خدمات رسانی موجود از سوی سازمان، افرادی در قالب ناظر در اتوبوس های دورن شهری حضور می یابند. کیانی افزود: جنس کار و فعالیت در سازمان به گونه ای است که باید از نیازهای مردم مطلع بود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود