28 اردیبهشت 1391
شماره خبر: 7132

روابط عمومی ها کانون تفکر سازمانها هستند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 روابط عمومی ها کانون تفکر سازمانها هستند

سپیدار آنلاین: مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری کرج از روابط عمومی ها به عنوان کانون تفکر سازمانها و ادارات یاد کرد و گفت: در سال جاری رپرتاژ آگهی های رسانه ها در شهرداری ساماندهی می شود.
به گزارش پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، علیرضا پیغمبردوست صبح امروز در گردهمایی مدیران روابط عمومی سازمانها و مناطق شهرداری کرج در محل باشگاه میلاد اظهار داشت: در دنیای امروز که وسایل ارتباطی گسترده، آن را به عنوان دهکده جهانی تبدیل کرده، روابط عمومی به عنوان کانون تفکر در ارزیابی و تقویت برنامه ها در پیشبرد اهداف سازمانی هستند. وی افزود: در واقع روابط عمومی ها در برقراری ارتباط منطقی و موثر با شهروندان و رسانه ها نقش برجسته ای دارند که با بهره گیری از ابزارها و تکنیکهای مختلف ارتباطی در نیازسنجی، مخاطب شناسی و یافتن نقاط ضعف و قوت، مجموعه را در نیل به اهداف یاری می کنند. این مسئول عنوان کرد: امید می رود که مدیران روابط عمومی در مجموعه شهرداری به آنچه اشاره شد به درستی عمل کرده باشند. پیغمبردوست با اشاره به گزارش عملکرد روابط عمومی شهرداری کرج طی سال 90 ادامه داد: طی سال گذشته در مناسبتهای مختلف به خصوص در پنج ماه پایانی سال مانند ایام الله 13 آبان، ماه های محرم و صفر و ارائه خدمات به هیات مذهبی، برگزاری مراسم شهدای اقتدار و ایام الله دهه فجر، انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، حضور رئیس جمهور در کرج و.... روابط عمومی شهرداری نقش مهمی را در ارائه خدمات مربوطه ایفا کرد. مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری کرج اضافه کرد: همچنین این حوزه برای طراحی بنر و نصب آن با همکاری سایر واحدهای شهرداری اقدامات مطلوبی را طی سال جاری انجام می دهد. وی یادآور شد: در این زمینه چاپ بنر در قالب انتخاب پیمانکار در تثبیت قیمت کنترل، کیفیت و سرعت عمل در امور نقش موثری دارد. این مسئول از تشکیل کمیته شهروندی در شهرداری این کلانشهر خبر داد و اعلام کرد: در این زمینه جلسات آموزشهای شهروندی با همکاری سایر واحدها برگزار شده است. این مسئول افزود: در سال گذشته بیش از 20 پروژه عمرانی بزرگ در کلانشهر کرج با اعتباری بیش از 50 میلیارد تومان افتتاح و بهره برداری شد که از جمله آنها می توان به افتتاح کارخانه آسفالت با حضور وزیر کشور و افتتاح پل بصیرت با حضور وزیر راه و شهرسازی اشاره کرد.
تمركز ارسال پيامك هاي شهرداري به صورت مركزي
پیغمبردوست همچنين از تمرکز در ارسال پیامکهای شهرداری به صورت مرکزی و افزایش اعتبارات در این زمینه در سال جاری خبر داد. مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری کرج در ادامه از افزایش خدمت رسانی در امور سازمانها و مناطق خبر داد و گفت: ایجاد انگیزه در مدیران روابط عمومی از جمله اولویت های امسال در این حوزه است که به آن توجه ویژه ای خواهيم داشت. وی از تعامل مطلوب شهرداری و حوزه روابط عمومی با استانداری، فرمانداری ، رادیو البرز و ساير رسانه های سطح استان خبر داد و اظهار داشت: ارتباط روابط عمومی شهرداری با رسانه ها به نحو قابل توجهی نسبت به سالهای گذشته افزایش یافته است. پیغمبردوست از تدوین آیین نامه ساماندهی رپرتاژ آگهی ها در شهرداری خبر داد و افزود: این اقدام در راستای عدالت محوری و افزایش تعامل با رسانه ها انجام شده است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود