28 اردیبهشت 1391
شماره خبر: 7126

مجتمع بزرگ تجاري - اداري در محل ساختمان قديم شهرداري كرج احداث مي شود

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 مجتمع بزرگ تجاري - اداري در محل ساختمان قديم شهرداري كرج احداث مي شود

سپیدار آنلاین: سخنگوي شوراي اسلامي شهر كرج از احداث مجتمع بزرگ تجاري - اداري در محل ساختمان قبلي شهرداري كرج خبر داد و گفت: زمين اين مركز از سوي شهرداري و عمليات احداث آن با مشاركت بخش خصوصي اجرايي مي شود.
حجت الاسلام عبدالله پورمظاهري در گفتگو با پايگاه خبري مديريت شهري كرج به سرفصل مهمترين موضوعات مطرح شده در شوراي شهر طي هفته گذشته اشاره كرد و افزود: طي هفته جاري جلسات شوراي شهر كرج در بخش هاي تخصصي در كميسيون هاي مختلف برگزار شد و حاصل تمام اين جلسات تصويب مصوباتي به منظور توسعه شهر و رسيدن به سرانه هاي ايده آل است. وي افزود: برگزاري جلسه با مسئولان هلال احمر استان و بررسي مشكلات و كاستي هاي اين بخش از جمله جلساتي بود كه منجر به رسيدن به نتايج مطلوب و ايجاد تعامل بيشتر و همكاري هاي في ما بين مديريت شهري و اين مجموعه پركار و خدمات رسان شد. اين مسئول در ادامه با اشاره به يكي از مهمترين مصوبات شوراي شهر كرج در اين هفته بيان كرد: ايجاد مجتمع اداري – فرهنگي و تجاري در محل ساختمان قديم شهرداري كرج از جمله مهمترين مصوبات شوراي شهر كرج بود. پورمظاهري ادامه داد: زمين اين مركز از سوي شهرداري و عمليات احداث آن با مشاركت بخش خصوصي اجرايي مي شود. اين مسئول عنوان كرد: با توجه به قرار گرفتن اين مجتمع در مركزيت شهر كرج در محدوده ميدان شهدا و ميزان تردد بالا در اين مسير ايجاد پاركينك و تامين فضاي مناسب براي خودورها نيز در اين طرح لحاظ مي شود. وي خاطرنشان كرد: اجراي اين طرح و ايجاد فضاي مناسب در زمين ساختمان قبلي شهرداري يكي از دغدغه هاي مهمي بود كه اميد مي رود با ايجاد اين مركز به طور شايسته برطرف و بسترهاي رفاه شهروندان نيز از اين رهگذر فراهم شود.
ايجاد مجتمع فرهنگي - تفريحي در جاده چالوس
نائب رئيس شوراي شهر كرج در ادامه از ايجاد يك مجتمع فرهنگي – تفريحي در ابتداي جاده چالوس نيز خبر داد و گفت: چهارمين جاده زيباي جهان در استان البرز واقع شده و اين امر ظرفيت عظيمي است كه مي توان در ابعاد مختلف از آن به خوبي بهره مند شد. پورمظاهري افزود: در اين زمينه مديريت شهري با اذعان بر اين مهم به دنبال ايجاد مركز فرهنگي – تفريحي در ابتداي جاده چالوس است. وي گفت: اعضاي پارلمان شهر در اين هفته با اجراي طرح مجتمع فرهنگي – تفريحي با متولي گري و اجراي شهرداري كرج موافقت كردند و در اين زمينه به زودي عمليات اجرايي اين طرح از سوي شهرداري كرج آغاز خواهد شد. اين مسئول اظهار اميدواري كرد تا با اجراي اين طرح ضمن بهره مندي شهروندان شاهد رفاه و ايجاد مركزي در خور شان مسافران عبوري و گردشگران از اقصي نقاط كشور و جهان باشيم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود