27 اردیبهشت 1391
شماره خبر: 7089

بهره مندي از نخبگان و افراد خلاق در روابط عمومي ها ضروري است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 بهره مندي از نخبگان و افراد خلاق در روابط عمومي ها ضروري است

سپیدار آنلاین: سخنگوي شوراي شهر كرج روابط عمومي ها را اركان مهم هر سازمان دانست و گفت: ضروري است تا با بهره گيري از افراد خلاق بسترهاي به روز شدن امور اين حوزه فراهم شود.
حجت الاسلام پورمظاهري در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري مديريت شهري كرج، روز ارتباطات و روابط عمومي را به فعالان اين عرصه به ويژه فعالان خانواده شورا و شهرداري كرج تبريك گفت، افزود: روابط عمومي ها پيشاني دستگاههاي اجرايي هستند كه به عنوان ديده بان عمل كرده و تمام امور را به خوبي رصد مي كنند. وي با اشاره به جايگاه ويژه و عملكرد مطلوب روابط عمومي ها اين مهم را در حوزه مديريت شهري بسيار ظريف و حساس خواند و افزود: برقراري ارتباط منطقي با شهروندان به واسطه نزديكي و تاثير مديريت شهري بر ابعاد مختلف زندگي شهروندان ضرورتي انكارناپذير است . اين مسئول گفت: سعه صدر و برخورد مناسب در مواجه با شهروندان در بازتاب عملكرد هر ارگان نقش مهمي ايفا مي كند و با توجه به اين مهم لازم است تا افراد شاغل در اين حوزه ظرايف خاصي را رعايت كنند.
روابط عمومي ها اركان مهم هر سازمان هستند
پورمظاهري ادامه داد: روابط عمومي به عنوان مهمترين ركن سازمان مي تواند با برقراري ارتباطي تنگاتنگ بسترهاي كاهش مشكلات را فراهم كنند. اين مسئول تاكيد كرد: بي شك در برهه كنوني بيشترين ارتباط و تعامل بين شهروندان و مجموعه مديريت شهري كرج حاكم است و اين امر نيازمند تقدير است.
لزوم به روز شدن روابط عمومي ها
سخنگوي شوراي شهر كرج در ادامه با تاكيد بر به روز شدن دانش روابط عمومي ها با توجه به گسترده تر شدن مطالبات و پيچيده تر شدن زندگي شهر نشيني ،عنوان كرد: علم روابط عمومي يك ضرورت آكادميك است كه نيازمند به روز شدن با توجه به نيازها است. اين عضو پارلمان شهر گفت: با توجه به اين مهم لازم است تا افراد خلاق و نخبگان در اين حوزه ورود يافته و از ظرفيت هاي آنها بهره گيري شود. پورمظاهري با تاكيد بر لزوم ارتقا جايگاه روابط عمومي ها بيان كرد: غفلت از روابط عمومي منجر به فقدان موفقيت در ارگان ذيربط مي شود و از اينرو لازم است تا با توجه ويژه بحث روابط عمومي ها در اولويت قرار گيرد. وي يادآور شد: رواب عمومي ها مشاوران آگاه و دلسوزي هستند كه مي توانند در بسياري از موارد نه تنها ياري رسان مدير بلكه مجموعه مديريت نيز باشند. سخنگوي شوراي شهر كرج در پايان از تلاش هاي بي وقفه فعالان عرصه روابط عمومي در خانواده مديريت شهري كرج قدرداني كرد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود