3 اردیبهشت 1391
شماره خبر: 6519

لزوم سیاست گذاری بانک شهر توام با نگاه تعدیلی بین سهامداران

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

لزوم سیاست گذاری بانک شهر توام با نگاه تعدیلی بین سهامداران

سپیدار آنلاین: شهردار کرج گفت: سیاست گذاری بانک شهر، سیاستی کارآمد، دو جانبه و توام با نگاه تعدیلی باشد.
به گزارش پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، سید علی آقازاده در نشست مشترک مابین مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره بانک شهر در محل شهرداری کرج با بیان این مطلب افزود: داشتن دیدگاه تعدیلی بین سهامداران بانک شهر نقش بسزایی در ارتقاء سطح خدمات رسانی این بانک ایفا می کند. وی افزود: طی سه سال اخیر شاهد ارائه خدمات خوب و وسیعی از بانک شهر بوده ایم که این مهم توانسته است، نظام بانکی کشور را تحت تاثیر قرار دهد. این مسئول با بيان اینکه، بانک شهر از زمان افتتاح تاکنون پروسه ای طولانی را به منظور ارتقاء سطح خدمات رسانی طی کرده است، افزود: ارائه تسهیلات بانکی، بانک شهر در این مدت زمان حدود 700 میلیارد تومان بوده است که ارائه این تسهیلات حاکی از برنامه ریزی مدون و نگاه تعدیلی به سهامداران شهرهای مختلف است. آقازاده اظهارداشت: بانک شهر با توجه به وسعت بالای خدمات تعریف شده بانکی همچنین وجود سهام داران متوقع، نمی توانست یکباره تبدیل به شبکه بانکی وسیعی در کشور باشد و بی شک برای رسیدن به این مهم نیاز به گذراندن زمان و تدوین برنامه های جامع مدیریتی بوده است. وی خواستار نگاه مدیریتی یک سویه عوامل بانک شهر به سهامداران شهرها شد و بیان کرد: ارتباط بانک شهر به شهر های کلان شهرهای سهامدار باید نگاهی مشارکتی و دو جانبه باشد و تنها این نباشد که بانک نسبت به درصد سهام به سهامداران ارائه تسهیلات کند. شهردار کرج، ظرفیت های همکاری شهرداری با بانک شهر را مساعد دانست و عنوان کرد: ارتباط و تعامل بانک شهر با شهرداری باید بیش از آنچه در حال حاضر وجود دارد، باشد. آقازاده با تاکید بر چابک سازی روابط بین شهرداری و بانک شهر اظهارا میدواری کرد: در سال جاری روابط بین شهرداری و بانک شهر مبنی بر افزایش مشارکت و ارائه تسهیلات بیش از گذشته باشد. وی، ظرفیت های بانک شهر و شهرداری را مطلوب و مساعد خواند و افزود: بر این اساس باید روابط بین این دو ارگان خدمات رسان بیش از پیش افزایش یابد. شهردار کرج ایجاد کمیته های دائمی در بازه زمانی هر دو تا سه ماه را ضروری دانست و گفت: این مهم امکان بررسی و شناسایی راه های گسترش همکاری بین شهردای به عنوان یکی از سهامداران را با بانک شهر محقق می کند.
مدیریت شهری آماده همکاری برای افزایش شعب بانک شهر در کرج
شهردار کرج با اشاره به فعالیت چهار شعبه بانک شهر در کرج از آمادگی مدیریت شهری کرج مبنی بر افزایش شعب این بانک در کلانشهر کرج خبر داد. آقازاده اظهارداشت: شهرداری کرج با توجه به ایجاد مرکز منطقه ای بانک شهر شمال کشور در کرج مستعد همکاری با بانک شهر مبنی بر افزایش دو برابری شعبات بانک شهر تا پایان سال جاری است. این مسئول با بیان اینکه، در حال حاضر تعداد شعب بانک شهر در کلانشهر کرج و استان البرز چهار شعبه است، افزود: شعب بانک شهر را می توان از چهار به 10 شعبه افزایش داد. آقازاده، نیاز به ایجاد ساز و کارهای اجرایی برای بانک شهر را مهم ارزیابی و بیان کرد: از جمله راهکارهای مطلوب و کارا دراین خصوص تبدیل باجه های بانک شهر به شعب دائمی است. وی اظهار امیدواری کرد: سال 91 کارنامه همکاری بانک شهر و مدیریت شهری کرج کارنامه ای درخشان توام با همکاری و تعامل باشد. آقازاده، جوان بودن بانک شهر را یادآور شد و گفت: طی سال های اخیر بانک شهر جزء چهار یا پنج بانک مطرح کشور بوده است که با توجه به توانمندی های موجود قابلیت قرار گرفتن در ردیف سوم یا چهارم بانک های کشور را دارد. شهردار کرج، استقرار مدیریت جدید بانک شهر را از مولفه های مهم موفقیت بانک شهر طی شش ماه اخیر خواند و افزود: انجام سفرهای گروهی به استان های مختلف با محوریت ارائه بحث های کارشناسی با شهرداری کلانشهرها و نشست با سهامداران بانک حاصل نگاه مثبت مدیریتی به مبحث توسعه و گسترش همکاری های دو سویه بانک با سهامداران است. آقازاده تصریح کرد: عملکرد مثبت بانک مصداقی از نگاه مثبت مدیریتی همچنین نگاه تعدیلی به همه سهامداران است.
بانک شهر مستعد مشارکت در اجرای پروژه های عمرانی شهر است
شهردار کرج، بانک شهر را مستعد مشارکت در اجرای پروژه های عمرانی شهر ذکر و بیان کرد: به جای جذب مشارکت کننده های بخش خصوصی، می توان ار توان و پتانسیل های بانک شهر به عنوان سرمایه گذار در بخش اجرای پروژه های شهری بهره گرفت. آقازاده با بیان اینکه، طرح های مدیریت شهری طرح های کارشناسی شده و دارای توجیه اقتصادی است، اظهارداشت: تحقق این مهم و همکاری بین بانک شهر و مدیریت شهری به منظور سرمایه گذاری برای اجرای طرح های عمرانی شهر با توجه به وضعیت اقتصادی کشور امری قابل قبول است. وی بحث اعتماد سهامداران را موضوعی بسیار مهم برای برقراری هر چه بهتر ارتباط مردم با بانک شهر دانست و افزود: در صورت رسیدن به این مهم بانک موفق تر عمل خواهد کرد. این مسئول با تاکید بر استمرار در برگزاری این نشست ها عنوان کرد: از خروجی های مهم این نشست تبادل اطلاعات و آشنایی با فضای کاری دو طرف نشست همچنین رسیدن به افق های مشترک تا پایان سال جاری است. در اين نشست مهرداد ترابيان معاون اداري مالي و احمدي مدير امور مالي شهرداري كرج نيز حضور داشتند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود