20 فروردین 1391
شماره خبر: 6121

60 درصد حمل و نقل عمومی کرج سهم تاکسیرانی است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

60 درصد حمل و نقل عمومی کرج سهم تاکسیرانی است

سپیدار آنلاین: مدیرعامل سازمان نظارت بر تاکسیرانی کرج با بیان اینکه، این سازمان روزانه یک میلیون و 300 هزار سفر درون شهری را پوشش می دهد، افزود: سازمان تاکسیرانی با توجه به فعالیت این تعداد تاکسی حدود 60 درصد حمل و نقل عمومی سطح شهر را بر عهده دارد.
کریم افشار در گفتگو با پایگاه خبری مدیریت شهری کرج با یادآوری جذب کامل سهمیه توسعه ناوگان تاکسیرانی کرج بیان کرد: در اجرای این طرح هزار و 350 دستگاه تاکسی به ناوگان تاکسیرانی کرج افزوده شد. وی اظهارداشت: وسایل نقلیه عمومی وارد شده به ناوگان تاکسیرانی کرج در طرح توسعه ناوگان شامل پژو 405، سمند و روآ می باشد. این مسئول با اشاره به جذب کامل سهمیه توسعه ناوگان تاکسیرانی کرج طی سال گذشته اظهارداشت: این مهم با تلاش و اهتمام سازمان و پیگیری های مجدانه همچنین حمایت های همه جانبه شورای اسلامی شهر، شهردار و استاندار محقق شد. نایب رئیس هیئت مدیره اتحادیه تاکسیرانی با اشاره به استقبال شهروندان در استفاده از تاکسی های درون شهری گفت: سازمان تاکسیرانی کرج با لحاظ کردن این مهم نسبت به افزایش سهمیه ناوگان اقدام کرده است. افشار با اشاره به گستردگی شهر کرج، تاکید کرد: تلاش برای افزایش سهمیه توسعه ناوگان کرج با توجه به این مهم صورت گرفت. مدیر عامل سازمان نظارت بر تاکسیرانی کرج تامین امنیت، رفاه و آسایش مسافران هنگام سفرهای درون شهری را از اهداف برتر و اولویت دار سازمان تاکسیرانی دانست و خاطرنشان کرد: از دیگر اولویت های سازمان تاکسیرانی جهت نوسازی و توسعه ناوگان تاکسیرانی، تامین امکانات حداکثری حمل و نقلی همچنین ارائه خدمات بهینه به شهروندان است.
انجام بیش از 160 سفر دورن شهری توسط ناوگان جدید
مدیرعامل سازمان نظارت بر تاکسیرانی کرج با یادآوری اضافه شدن هزار و 350 دستگاه تاکسی به چرخه حمل و نقل عمومی کرج، گفت: این تعداد تاکسی وارد شده به ناوگان تاکسیرانی کرج، روزانه 160 سفر دورن شهری را پوشش می دهند. افشار با بیان اینکه، ناوگان تاکسیرانی کرج با دارا بودن 11 هزار و 500 دستگاه تاکسی روزانه یک میلیون و 300 هزار سفر درون شهری را پوشش می دهد، افزود: سازمان تاکسیرانی با توجه به فعالیت این تعداد تاکسی 60 درصد حمل و نقل عمومی سطح شهر را انجام می دهد. وی با تاکید بر ضرورت ایجاد تسهیلات حمل ونقل عمومی در سطح شهر عنوان کرد: سازمان تاکسیرانی کرج برای تحقق این مهم از همه توان و ظرفیت های موجود استفاده می کند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود