10 اسفند 1390
شماره خبر: 5340

اولويت شورا و شهرداري در سال آينده آسفالت معابر و حفظ فضاي سبز است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

اولويت شورا و شهرداري در سال آينده آسفالت معابر و حفظ فضاي سبز است

سپیدار آنلاین: رئيس كميسيون برنامه و بودجه شوراي اسلامي شهر كرج گفت: از اولويت هاي اصلي شورا و شهرداري طي سال آينده، توجه ويژه به آسفالت معابر و حفظ فضاي سبز در اين كلانشهر است.
رضا شريفي در گفتگو با پايگاه خبري مديريت شهري كرج اظهار داشت: طي برگزاري جلسات مختلف و فشرده با حضور اعضاي شوراي اسلامي شهر با شهردار و معاونانش و مسئولان مربوطه، بودجه امسال شهرداري كرج بررسي و تدوين شد. وي افزود: در اين زمينه طبق بررسي مشخص شده است كه بودجه سال 91 شهرداري كرج نسبت به سال جاري از رشد 14 درصدي برخوردار است. اين مسئول عنوان كرد: در بودجه سال آينده شهرداري كرج 30 درصد از كل بودجه مربوط به هزينه هاي جاري و 70 درصد مربوط به هزينه هاي عمراني است. شريفي ادامه داد: در اين زمينه تاكنون جلسات مختلف و پرثمري برگزار و از اختصاص هزينه هاي غيرضروري به شدت اجتناب و در اختصاص هزينه هاي جاري نيز صرفه جويي شده است.
رئيس كميسيون برنامه و بودجه شوراي اسلامي شهر كرج يادآور شد: با اختصاص بودجه هاي مربوطه، طي سال آينده از اولويت هاي اصلي و مهم شهرداري و شوراي شهر، توجه ويژه به آسفالت و بهسازي معابر، توسعه و نگهداري فضاي سبز، اتمام تقاطع هاي غيرهم سطح و اتمام پروژه هاي نيمه تمام است. وي اعلام كرد: با توجه به افزايش ترافيك در معابر اصلي و پرتردد كلانشهر كرج و ايجاد گره هاي ترافيكي، رسيدگي به وضعيت عبور و مرور و طرح ترافيك نيز طي سال آينده به صورت ويژه مورد توجه قرار مي گيرد. اين مسئول افزود: در تدوين بودجه شهرداري، سعي شده است كه درآمدهاي شهرداري به خصوص آن دسته از درآمدهايي كه ارتباط مستقيمي با شهروندان دارد، شفاف شود به طور مثال در بحث عوارض، شهرداري مقيد شده است كه علاوه بر ارائه اطلاعات عمومي، به افرادي كه براي دريافت پروانه ساختمان مراجعه مي كنند، در زمان دستور نقشه، برگه محاسباتي عوارض را ارائه دهد. شريفي گفت: در بحث تبصره 11 پايه جريمه كميسيون ماده 100 نيز از ديگر مهمات است كه در اين زمينه جرائم بر اساس مناطق برخوردار و كم برخودار تعيين مي شود تا عدالت نسبي به وجود آيد.

ميهمان
پاسخ 15/12/1390 - 09:49 amirian
چرا به وضعیت وضعیت ترافیکی و آسفالت خیابانهای کرج رسیدگی نمی شود؟ و کار آسفالت بصورت کیفی صورت نمی پذیرد و چه کسی مسئول پاسخگویی به پرت سرمایه و چند باره کاری و هزینه های بسیار زیاد و غیر منطقی در این شهر است؟ و چه کسی پاسخگوی وضعیت ترافیک این شهر می باشد چرا پارتی بازی و دغل کاری را سیاست کاری می نامند؟ آیا مدیران بر اسال چه معیارهایی انتخاب می شوند؟ ما مهندسی معکوس شنیده ایم ولی مدیریت معکوس را دیده ایم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود