6 اسفند 1390
شماره خبر: 5156

تجليل از بانوان مهندس شهرداري کرج / 3 هزار نسخه كتابچه انتخابات در شهرداري توزيع شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 تجليل از بانوان مهندس شهرداري کرج / 3 هزار نسخه كتابچه انتخابات در شهرداري توزيع شد

سپیدار آنلاین: مسئول امور بانوان شهرداري كرج از برگزاري مراسم تجليل از بانوان مهندس اين سازمان خبر داد و گفت: در اين مراسم از 78 بانوی مهندس شهرداری کرج تجليل به عمل آمد.
طيبه حقيقت جو در گفتگو با پايگاه خبري مديريت شهري كرج اظهار داشت: همزمان با فرا رسيدن روز مهندس از سوي امور بانوان شهرداري كرج مراسم تجليل از بانوان مهندس شهرداري برگزار شد. وي افزود: در اين مراسم كه شهردار كرج نيز حضور داشت، از78 نفر از بانوان مهندس سازمانها، مناطق و معاونت هاي شهرداري كرج تجليل و قدرداني شد.
توزيع 3 هزار نسخه دفترچه انتخاباتی با رویکرد مشارکت در انتخابات در شهرداري
اين مسئول در ادامه با اشاره به نزديك شدن به روز 12 اسفند و برگزاري نهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي، عنوان كرد: در اين زمينه امور بانوان شهرداري كرج، اقدامات مختلفي از جمله برگزاري نشست هاي هم انديشي به منظور حضور حداكثري بانوان در انتخابات را برگزار كرد. حقيقت جو ادامه داد: همچنين در اين راستا سه هزار نسخه دفترچه انتخابات بين بانوان شاغل در شهرداري كرج توزيع شد. مسئول امور بانوان شهرداري كرج بر حضور حداكثري افراد در انتخابات به خصوص بانوان اعلام كرد: زنان در تمامي برهه هاي حساس و سياسي و اجتماعي از جمله هشت سال دفاع مقدس و پيروزي انقلاب اسلامي ايران نقش تاثيرگذاري و خطيري را داشتند و ضروری است در آزمون پیش رو نیز مشارکتی پرشور داشته باشند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود